Schouten reed op het OKT niet voluit, Rintje. Dus je kunt het verschil op het OKT tov In 't Hof niet zo doortrekken.
Ik vind Wiklund overigens heel opvallend rijden deze spelen. Ze gaat op elke afstand helemaal kapot op het einde, zelfs op de 1500 meter. Ik had haar wel een medaille gegund, maar dat lijkt niet te gebeuren helaas.
Met Schouten heeft Nederland eindelijk weer een schaatster die er echt bovenuit steekt, dat is wat er ondanks alle prijzen wel wat aan ontbrak de laatste jaren. Beetje vergelijkbaaar met Kodaira, qua leeftijd waarop haar dominantie plaatsvindt.
Denk dat Schouten als ze echt zo goed blijft wel een 39 laag of misschien zelfs een 38'er kan neerleggen. Dan wordt t voor Takagi toch wel aardig penibel. Maar t is wel Hamar. Toch een wat verouderde baan. Daar rijden ze niet meer zo snel als in 2009. Zwaarder ijs, dus in het voordeel van Schouten.
Het lijkt er niet op nee. Het is Wiklund niet gelukt te pieken bij dit toernooi. Noorwegen heeft nog wel wat leuke dingen laten zien op de ploegenachtervolging in het voorseizoen, maar als je beste schaatster niet de topvorm heeft, wordt dat ook een stuk lastiger natuurlijk.
Dat is waar, maar heel goed zijn op de lange afstanden is toch echt wat anders dan een hele goede startsnelheid hebben. Dat ze in ultravorm is op de lange afstanden betekent niet dat ze ook sneller dan ooit is op de 500. Takagi heeft ook wel laten zien dat ze goed om kan gaan met zware omstandigheden (2018) .
Schouten vs. Takagi in het Olympisch Stadion was wel vrij episch geweest. Hoewel, dat is pas echt een kolfje naar Schouten d'r hand.
ik probeerde deze week les te geven met stiekem de livestream aan op een ander scherm. Dat werkt niet
Nog meer Schouten: ze wint met 2e grootste verschil met nummer 2 op de OS. Alleen Gunda Niemann won met groter verschil in 1992.
Haha! Kan je er niet een educatieve draai aan geven ofzo. Bijvoorbeeld met wiskunde een gemiddelde of hoeken uitrekenen?
er kan vanalles, en ik hou ook wel van dat soort alternatieve lessen. Ik wil leerlingen namelijk niet leren om een examen te halen, maar ik wil ze wiskunde leren. Dat is een subtiel verschil Maar de examens zijn wel realiteit. En zeker als examenleerlingen de afgelopen 2 jaar best veel gemist hebben (iets met een dom virusje), is het toch verstandiger om je aan de voorgeschreven stof te houden.