Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi om te zien hoeveel generaties er aanwezig zijn op dit forum, verenigd in een passie voor schaatsen.
Bergsma heeft echt geflopt deze Spelen. totaal niet in vorm.
Mooi om te zien hoeveel generaties er aanwezig zijn op dit forum, verenigd in een passie voor schaatsen.
Oh neeWennemars die zegt dat VdP de enige echte specialist op de lange afstanden ooit is, terwijl Bob de Jong in de studio zit.
Ek 70 Innsbruck....Ik heb Eric Heiden nog gezien... en toen was ik al bijna 15.
Wow, Erben is... reasonable and respectful right now, I'll give him that. Objective and even inspiredAnd yes, I agree with him, I hope Nils doesn't disappear again for two years after this. Even though he is at the absolute top right now and clearly he is not the person to accept anything less than that at this point.
En Bergsma hier vierde werd.Wennemars die zegt dat VdP de enige echte specialist op de lange afstanden ooit is, terwijl Bob de Jong in de studio zit.
Should've not cut his hair after all!Niet super, maar wel goed gereden. Anderen waren nu eenmaal beter.
Die heeft notabene een 200km-wedstrijd gewonnen: de Alternatieve Elfstedentocht...En Bergsma hier vierde werd.
Zucht.....Wennemars die zegt dat VdP de enige echte specialist op de lange afstanden ooit is, terwijl Bob de Jong in de studio zit.
ZekerWel een heel erg goede reactie op de 'commotie van der Poel'