Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat jammer! Brandloyalty was al lang verbonden aan de clubs v Orie als ik me niet vergis!BrandLoyalty (en Skoda) verlaten het team. BrandLoyalty was meer aan het schaatsen verbonden dan het wielrennen, Kramer heeft er zelfs een tijdje op de loonlijst gestaan dacht ik. Geen idee wat dit voor gevolgen gaat hebben voor de schaatsploeg.
Inmiddels worden ze ook gesponsord door Vifit/Vifit Sport.
Het wielerteam, het schaatsteam is nieuw.Dat was al een sponsor de afgelopen jaren.
De grootste Nederlandse schaatsploeg gaat in zee met Visma, een Noors bedrijf met business in bedrijfssystemen. Per 1 januari is het dus Team Jumbo-Visma. De verbintenis is voor minimaal 5 jaar.
De grootste Nederlandse schaatsploeg gaat in zee met Visma, een Noors bedrijf met business in bedrijfssystemen. Per 1 januari is het dus Team Jumbo-Visma. De verbintenis is voor minimaal 5 jaar.
Visma wil hun activiteiten in Europa vergroten. Op zich is Team Jumbo dan een logische stap. Bijkomend voordeel is dat ze op ze op een rijdende trein kunnen springen. Jumbo heeft veel zaken al geregeld natuurlijk.
Toevallig weet ik dat ze al best wat jaren in Nederland actief zijn. De Nederlandse tak klaagde altijd over een gebrek aan naamsbekendheid. Visma was hier als naam veel minder bekend dan het Nederlandse bedrijf dat werd overgenomen. Lange tijd hadden ze niet eens de domeinnaam visma.nl. Die was van een visbeurs. Die naamsbekendheid zal nu wel toenemen.
Ik vind het ook wel opvallend, Jac Orie is nogal van het promoten van supergezond eten en van de vitamines, en daar past red bull nou niet echt lekker bij.Als dat maar goed (samen) gaat, vitaminen & foute drankjes: https://www.nu.nl/schaatsen/5704328...sploeg-jumbo-visma-helpen-met-innovaties.html
Ik vind het ook wel opvallend, Jac Orie is nogal van het promoten van supergezond eten en van de vitamines, en daar past red bull nou niet echt lekker bij.
Commercieel & prestatiebevorderend gezien (misschien) wel, qua imago niet zo - Orie komt dan ook duidelijk minder sterk over in de 2e video hier en spuide zelfs Anematische onzin (in de context vd vraag vd reporter): "Aan alles wat je eet zitten voordelen, aan alles wat je niet eet zitten ook nadelen"Jumbo deed met Verstappen al veel samen met Red Bull, Wout van Aert en Kjeld Nuis hebben Red Bull als persoonlijke sponsor. Deze combi is niet meer dan logisch.