leenstrafan
Well-Known Member
Volgens mij is inkorten van 5000 naar 3000 meter best een operatie, die het beste halfslachtig uitgevoerd kan worden. Bij veel auto- en motorcircuits zie je dat er vaak meerdere routes bestaan, met optionele shortcuts en extra lussen.
Het uit de grond halen van de vriesbuizen is nogal een operatie en misschien dat ze beter een paar verbindingsstukken kunnen aanleggen, waardoor de lengte variabel wordt. Als het nog een beetje warm is, of juist als er veel concurrentie is van natuurijs is, dan bevries je maar 2 of 3 kilometer, terwijl als het een week goed druk gaat worden, dat je dan het volledige parcours van vijf kilometer houdt.
Je zou bijvoorbeeld bij het uitkomen van de laatste lus en het rechte stuk naar rechts, een shortcut kunnen bouwen naar de binnenlus links en of juist van die lus naar dat rechte stuk. Ook helemaal rechtsonder een verbinding van de binnen- naar de buitenlus.
P.S. Ik ben nog nooit op FlevOnice geweest, dus herstel me als ik peop praat.
Het uit de grond halen van de vriesbuizen is nogal een operatie en misschien dat ze beter een paar verbindingsstukken kunnen aanleggen, waardoor de lengte variabel wordt. Als het nog een beetje warm is, of juist als er veel concurrentie is van natuurijs is, dan bevries je maar 2 of 3 kilometer, terwijl als het een week goed druk gaat worden, dat je dan het volledige parcours van vijf kilometer houdt.

Je zou bijvoorbeeld bij het uitkomen van de laatste lus en het rechte stuk naar rechts, een shortcut kunnen bouwen naar de binnenlus links en of juist van die lus naar dat rechte stuk. Ook helemaal rechtsonder een verbinding van de binnen- naar de buitenlus.
P.S. Ik ben nog nooit op FlevOnice geweest, dus herstel me als ik peop praat.