dedeut
Well-Known Member
Nu duidelijk is dat Erben definitief niet naar de Spelen gaat en ook geen aanwijsplek voor de TP krijgt lijkt de carriere van Wennemars voorbij. Weet iemand of hij ook echt voorbij is, of dat hij nog gaat proberen de NK en zelfs WK sprint te rijden? Neemt hij nog afscheid tijdens de WB finale in Heerenveen? Hij verdient nog een mooie afscheidswedstrijd.
In ieder geval bedankt Erben voor de mooie momenten die je ons bezorgd hebt. Je bent een grandioze sportman!
In ieder geval bedankt Erben voor de mooie momenten die je ons bezorgd hebt. Je bent een grandioze sportman!