WielerVSS 2011 (1): Parijs - Nice

Overzicht gespeelde namen:

L.L. Sanchez: Sprintmaster*, raakie*, Edwin*, Jippie*, Nogevendit*, dedeut, Sabine, dammer, Tijs, jaap, wereldrecord
S. Sanchez: dedeut*, dammer*, jaap*, leenstrafan, Sabine, eddy, raakie, Jippie
F. Schleck: Sabine*, leenstrafan, dammer, jaap
Kreuziger: leenstrafan*, raakie, Nogevendit
van den Broeck: eddy, Jippie, wereldrecord
Vinokourov: eddy*, Tijs*
Martin: dedeut, Nogevendit
Brajkovic: Tijs, Edwin
Hesjedal: wereldrecord*
Boom: Sprintmaster
Porte: Edwin
Millar: Sprintmaster

* Als kopman
 
Martin is de beste, die gaat t winnen. Slechts weinigen speelden hem.
Net als de zeges van Wust en Bokko, er was ook bijna niemand die die namen goed had.
had ik toch op moeten letten, want zo tegen het einde had ik gewoon iets afwijkends moeten zeggen, de eindzege was toch al weg.
Maar het spel is door de aangepaste regels een stuk interessanter geworden zeg !
Door de forse 5 punten blijft het karakter van vorig jaar - de winnaar goed hebben is toch waar het om draait, maar de troostprijzen zullen per saldo wel meer scoren denk ik.
 
Nogevendit zei:
Overigens is er voorafgaand aan de koers controle geweest, alle deelnemers bleken negatief, zowel wat betreft hun bloedwaarden als over hun kansen op de eindzege.

:lol:
 
dedeut zei:
Overzicht gespeelde namen:

L.L. Sanchez: Sprintmaster*, raakie*, Edwin*, Jippie*, Nogevendit*, dedeut, Sabine, dammer, Tijs, jaap, wereldrecord
S. Sanchez: dedeut*, dammer*, jaap*, leenstrafan, Sabine, eddy, raakie, Jippie
F. Schleck: Sabine*, leenstrafan, dammer, jaap
Kreuziger: leenstrafan*, raakie, Nogevendit
van den Broeck: eddy, Jippie, wereldrecord
Vinokourov: eddy*, Tijs*
Martin: dedeut, Nogevendit
Brajkovic: Tijs, Edwin
Hesjedal: wereldrecord*
Boom: Sprintmaster
Porte: Edwin
Millar: Sprintmaster

* Als kopman

De uitslag:
1. Martin (5 punten als kopman, anders 3 punten)
2. Kloden (2 punten als kopman, anders 1 punt)
3. Wiggins (2 punten als kopman, anders 1 punt)

De winnaars deze week zijn dus Nogevendit en dedeut met 3 punten. de stand:

Nogevendit 3 punten
dedeut 3 punten
Sprintmaster 0 punten
raakie 0 punten
Edwin 0 punten
Jippie 0 punten
Sabine 0 punten
dammer 0 punten
Tijs 0 punten
Jaap 0 punten
wereldrecord 0 punten
leenstrafan 0 punten
eddy 0 punten
 
Tijs zei:
Naja, volgende keer beter hoop ik. Gelukkig heeft bijna niemand punten. :P

Er zijn inderdaad nog genoeg punten te verdienen :D En Milaan - San Remo telt dubbel (een van de 5 grote klassiekers).
 
Valt me toch op dat het nu veel leuker is, met die drie ijzers in t vuur. Neem nou deze Paris-Nice, als we allemaal alleen onze kopman hadden gespeeld, was het al na die aanval van Martin bergop (woensdag dacht ik) duidelijk dat niemand punten zou pakken
Martin is de beste, die gaat t winnen. Slechts weinigen speelden hem.(ik quote mezelf even
Nu doet iedereen nog mee, maar is er wel enige tekening in de strijd. Jammer dat ik van mijn eerste ingeving Wiggins ben afgestapt, maar ook vreemd dat niemand hem speelde. En verder is het zo vroeg in het seizoen altijd moeilijk te zeggen (dwz ik kijk wel graag, maar pluis niet alle tweets na)
 
Ik zie dat ik vanaf nu alleen nog maarkan stijgen, zelf helemaal onderaan in het lijstje, het zal je maar gebeuren!!
Gelukkig is het gat met de nummer 1 nog met 2 vingers in de neus goed te maken hahah
 
eddy zei:
Ik zie dat ik vanaf nu alleen nog maarkan stijgen, zelf helemaal onderaan in het lijstje, het zal je maar gebeuren!!
Gelukkig is het gat met de nummer 1 nog met 2 vingers in de neus goed te maken hahah
Als je eerder ingestuurd had, had je ook zomaar derde gestaan :lol:
 
Back
Top