Ik heb nu de Viking gold 2000, maar wil mijn Viking ijzers laten verchromen. Weet er iemand een adres? Ergens in de buurt van Zuid-Holland (Alphen aan den Rijn)??
waarom zou je dat doen, ik vind persoonlijk vind dat niet mooi. En je hebt er ook geen voordeel van. Ruil je ijzer dan in voor een maple ofso
Ik vind het wel mooi, en ik zweer het bij Viking ijzers. Ik heb er inderdaad geen voordeel bij, maar dit is gewoon om de heb... Heb mn ijzers nu rood/oranje, maar dat is lelijk...
die hele grote winkel in oldebroek doet het je kan je buizen opsturen, zij verchromen de boel en sturen ze weer terug...
Ik heb het ook laten doen met mijn Gold 2000. Gewoon omdat ze er verchroomd veel mooier uit zien als zwarte ijzers met krassen erop. Twee jaar geleden heb ik nieuwe buizen gekocht en deze ook weer laten verchromen. Ze blijven er mooi uit zien, maar het is wel kostbaar. Voor het hele setje was ik destijds € 140,= kwijt. Twee buizen kostte € 80,=. Maar ja alles is duur tegenwoordig, niet dan.
Als je het dan echt wil doen (ik zou gewoon Maple's kopen, btw, dat heb ik ook gedaan) doe het dan pas in maart, zodat je er niet op gaat zitten wachten.
Hoi Stefan heb je ze laten verchromen? En wat heeft je dat uiteindelijk gekost dan? Heb je er een afbeelding van?
Hey martin, nee ik heb ze nog niet laten verchromen, dat doe ik na t schaats seizoen pas. Als ik ze namelijk een tijd kwijt ben, heb ik een probleem :wink:
Ik heb een nieuwtje voor sommige voor dit onderwerp: Viking maakt zelf ook chromen buizen. En deze zouden net zo hard (64 Hrc) moeten zijn als de Maple Comet steel. Ze zouden te bestellen moeten zijn bij elke Viking dealer (hoewel Lindenholz er laatst niets van wist....).
Dat heb je fout, dat zijn de Nano Flex buizen, en daar kom je nog niet zomaar aan hor.. Worden alleen nog maar testers uitgedeeld aan (sub)toppers en hoor wel goeie verhalen. Als het goed is komen ze volgend seizoen in de winkel.
Nee hoor, dat heb jij fout: mijn bron is de betrouwbaarste die je kan krijgen: een mailtje van Viking zelf. En hoe verklaar jij het feit dat ik regelmatig recreanten die nog meer dan 50s over de 500 doen met deze buizen zie rijden?