Vandaag was ijsbaan eindelijk weer open, en meteen de eerste rondjes weer gereden op ijsbaan Haarlem. Vorig jaar naar volle tevredenheid de MyLaps transponder gebruikt zonder problemen, maar vandaag had hij veel problemen met de registratie van de ronden en tijden. Regelmatig werden rondjes overgeslagen. Dit ondanks dat ik gisteren de transponder heb opgeladen via de usb-aansluiting. Ik hoorde al van enkele anderen dat ik niet de enige was. Heb het aangegeven bij de ijsmeester. Was nog niet bekend bij hem. Hoop dat dat snel opgelost wordt......
Heb een berichtje aan MyLaps gestuurd en kreeg onderstaand antwoord. Ik ga het vanavond weer schaatsen en hoop dat hij het doet. Ik laat het weten Antwoord MyLaps: ----------------- Bedankt voor de bericht. Ons prochip flex zijn hebben niet de fontionalytijd om te kunnen opladen. als u een lang tijd het transponder in een usb port aansluit in plaats van opladen wordt het transponder juist leeg. ik wil u adviseer om nog een keer bij de ijsbaan te gaan om de status van u transponder te checken. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, bij overige vragen kunt u ons mailen.
Ja het leek idd vertaald. Denk dat hij functionaliteit bedoelde. Maar goed. Vanavond zelfde problemen. Bij het naar buiten lopen zag ik onderstaand A4-tje. Geduld dus... Begreep dat er vorig jaar vergelijkbare problemen waren aan het begin van het seizoen, alhoewel ik er toen geen last van had.... We wachten af...