iceman
Member
Sophie zei:Afgelopen zaterdag heb ik vernomen van mijn dealer dat ik zoals eigenlijk al verwacht kan fluiten naar vervangende Maple gelaserde schaatsen of mijn zuurverdiende centjes terug.
Ik ben hier flink pissig om, Maple zet zowel mij als mijn dealer flink te kakken. Hier is echt sprake van gebrek aan service richting mij en mijn dealer, maar gekker nog een totaal gebrek aan respect voor alle klanten van Maple die flink betalen voor een product vol gebreken van allerlei aard.
Ik vind de Maple organisatie maar een stelletje arogante amateuristische prutsers die eigenlijk aangepakt zouden moeten worden
Ik ga maar sparen voor Vikings.
Groetjes Sophie
Hoi Sophie
Het klink hard maar ik had niet anders verwacht, ik had dezelfde ervaring met de Maple familie.
Ik kreeg nog een brief van de Hr J Bos De Directeur van Maple met de mededeling dat ze niet eens de moeite hadden genomen om mijn klacht in behandeling te nemen.( ik weet hoe jij je nu voelt Sophie)
Hoe prijs je je zelf uit de markt, ik heb inmiddels de verchroomde viking nagano.
Ik heb het geluk dat ik al jaren bij een uitsekende schaatswinkel komt ,(15jr) Jan Van Der Hoorn in Ter Aar van hem heb ik ondanks mijn schaats ellende met Maple een leuke korting kreeg op mijn nieuwe vikings.
Maar dan word schaatsen wel een kostbare hobby.
Ik hoop voor jou dat je toch op je nieuwe schaatsen (Viking!!!)je hobby met plezier kan bedrijven.
Sterkte met je keuze.
THE ICEMAN 2
-- Mod break: Quote hersteld --