Al enige jaren ben ik fervente schaatser op de 400 baan en wil nu naast de fietstraining ook in de zomer gaan skeeleren en daarin zou ik graag jullie advies willen.
Ik ben dus opzoek naar een set nieuwe skeelers. Daarin zie ik 4 en 3 wiel versies, grote van het wiel, 3x groot wiel 1x kleiner, ....
Aangezien ik op de openbare weg wil gaan skeeleren, lijkt mij een groot wiel prettig, zodat je minder last hebt van obstakels op de weg en daarnaast kan je wat harder ;-). Ook zal ik langere tochten maken, waardoor wendbaarheid minder van belang is.
Qua schoen denk ik toch aan thermoplast aangezien me dit erg goed bevallen is bij mijn schaatsschoen.
Hebben jullie mogelijk tips:
3 of 4 wiels
grote wiel
type schoen
Merk en type
Misschien nog een goede (goedkope) winkel of website
of mogelijk nog andere tips
Als jullie meer informatie willen, dan hoor ik dat graag.
Ik ben dus opzoek naar een set nieuwe skeelers. Daarin zie ik 4 en 3 wiel versies, grote van het wiel, 3x groot wiel 1x kleiner, ....
Aangezien ik op de openbare weg wil gaan skeeleren, lijkt mij een groot wiel prettig, zodat je minder last hebt van obstakels op de weg en daarnaast kan je wat harder ;-). Ook zal ik langere tochten maken, waardoor wendbaarheid minder van belang is.
Qua schoen denk ik toch aan thermoplast aangezien me dit erg goed bevallen is bij mijn schaatsschoen.
Hebben jullie mogelijk tips:
3 of 4 wiels
grote wiel
type schoen
Merk en type
Misschien nog een goede (goedkope) winkel of website
of mogelijk nog andere tips
Als jullie meer informatie willen, dan hoor ik dat graag.