slechte service bij schaatsshop de bierkaai

Discussie in 'Materiaal Discussie' gestart door drestar, 27 feb 2009.

  1. drestar

    drestar New Member

    hallo

    ik ben nieuw op het forum en ook in de schaatswereld
    toen ik nog klein was schaatste ik ieder jaar vanaf mijn 4e jaar al.dat heb ik gedaan tot ik 12/13 jaar was.daarna kregen we zachtere winters en ben weer na 20 jaar voor het eerst met de afgelopen vorstperiode gaan schaatsen.nu heb ik het weer helemaal te pakken en heb zelfs al een hele dure set skeelers met 110mm wielen gekocht voor het aankomende voorjaar.

    gisteren ben ik voor het eerst naar de schaatsbaan in breda geweest.dat is voor mij zo'n anderhalf uur rijden vanuit zeelend.maar je moet er wat voor over hebben toch.

    nu heb ik 2 paar noren .het ene paar is met een hoge skischoen en zitten best wel lekker.het voordeel hiervan is dat je enkles geen kant opkunnen maar het nadeel is dat je niet echt diep kan gaan.

    en mijn 2de paar schaatsen heb ik zelf samen gestelt met een losse schoen en frame te kopen.het frame was niet echt een probleem.die heb ik via marktplaats gevonden,maar met de schoenen heb ik een drama achter de rug.en wel bij schaatsshop de bierkaai in edam.omdat ik helemaal onderin zeeuws-vlaanderen woon besloot ik via internet te bestellen bij deze winkel.ik had een paar goede Raps schoenen bij hun gezien wilde ze zo snel mogelijk hebben natuurlijk.dus gelijk gebelt en informatie gevraagt en ze zaten toevallig ook bij de rabobank,dus gelijk het geld nog over gemaakt zodat ze de andere dag nog opgestuurd konden worden.dus ik de andere dag gebeld.en ja hoor het geld stond erop! en ze zouden die middag nog gepost worden.dus de andere dag kwam de post niet en heb het nog maar een dag afgewacht.en weer niets.toen maar gebeld.en ik kreeg een zuchtende/steunende en kreunende vrouw aan de lijn die niet eens meer wist wanneer mijn pakje gepost was.ze moesten het even gaan uitzoeken.dus ik wachten en er werd een bewijsje gevonden waar mijn postcode verkeerd opstond terwijl ik de juiste gegevens in blokletters van te voren had doorgemailt.nou ja niets aan te doen dan alleen maar nog meer afwachten ondertussen had ik al heel wat mails naar hun gestuurd maar kreeg er gewoon weg geen antwoord op.en nu komt het!! het pakje had flinke vertraging door een foutieve postcode en was niet op de dag gepost dat ze mij belooft hadden,maar pas 2 dagen later.toen ik de schoenendoos open maakte en de schoenen bekeek zag ik dat er een stiksel los was aan een van de schoenen aan de binnenkant ervan.ik heb toen gelijk weer gebeld en mijn geld terug gevraagt maar er werd mij verteld dat dit onmogelijk was omdat het schoenen in de aanbieding betrof.ik heb toen nog gevraagd om te ruilen maar er was niets in mijn maat werd er verteld.dus ze konden niets voor mij doen..ik vind dit ronduit schandalig!! geen woorden voor! wat een slechte service.
    en ik vraag me af of er misschien meer gedupeerden zijn door sporthuis de bierkaai?
  2. Tjark

    Tjark Active Member

  3. vlasje79

    vlasje79 Member

    Geen ervaring met bierkaai, maar kan je wel vertellen dat je uiteindelijk toch beter voor een goede shop kunt gaan. Dat blijkt wel weer. Cijsouw in Oostburg is bijvoorbeeld klasse. Superadvies en hij zit ook wel aardig met de prijzen.
  4. jacket

    jacket New Member

    onzin

    dit vind ik wel de grootste onzin die er bestaat "dat je uiteindelijk toch beter voor een goede shop kunt gaan" jij zegt dus doordat 1 iemand een slechte ervaring met de bierkaai heeft het meteen een slechte shop is?

    ik kom nu al 5 jaar lang bij deze super winkel, koop ieder jaar mijn schaatsen heir en kan je geen 1 klacht vertellen.
  5. Tinuz

    Tinuz New Member

    Re: onzin

    Koop jij ieder jaar nieuwe schaatsen? Amai...
  6. ice-man

    ice-man New Member

    ik kom zelf heel wat jaartjes daar, nog geen klacht. mijn tip nooit kopen via internet, maar idd wel een vreemde reactie van hun, mbt iets wat niet heel is.
    Had dat betreft wel een andere reactie van hen verwacht.
  7. Oxylus

    Oxylus Well-Known Member

    Re: onzin

    Volgens mij bewijs je juist dat het een slechte zaak is. Als jouw schaatsen ieder jaar stuk gaan zodat je nieuwe moet kopen, dan zegt dit genoeg over de kwaliteit die ze leveren.
  8. drestar

    drestar New Member

    Re: onzin


    (ja inderdaad,je zou zomaar zeggen,daar lijkt het wel op!)

    maar goed! ik ben zo goed als klaar met deze winkel.wat ze mij geflikt hebben dat kunnen ze ook weer bij een ander doen.daarom heb ik dit bericht ook gepost.ik kom uit zeeland en ik ben voor hun natuurlijk erg ver weg.dus ben ik een makkelijk doelwit! en ze zullen wel erg blij zijn geweest dat ze die schoenen eindelijk eens konden verkopen.
  9. Oxylus

    Oxylus Well-Known Member

    Nou oke dan, je hebt helemaal gelijk, maar dat is omdat je uit zeeland komt en Zeeuwen zijn nou eenmaal intelligenter dan andere mensen. :wink: (ook als ze even niet in Zeeland wonen)
  10. vlasje79

    vlasje79 Member

    Re: onzin

    Dag makker. Ik blijf me verbazen hoe mensen altijd zo lekker van die aannames doen op dingen die geschreven worden. Ik zeg niet dat die winkel ruk is, ik heb er namelijk geen ervaring mee, maar je kunt mijns inziens beter voor DE specialist gaan. Ik ging eerst bijv. bij een andere shop dan cijsouw die veel goedkoper was, maar crag service verleent en gewoon minder verstand van zaken heeft. Dok dan die 50 euro meer voor je set zodat je niet iedere keer terug moet en je geld toch weer kwijt bent.
    Enne, ieder jaar schaatsen aanschaffen komt inderdaad niet zo geloofwaardig over... of zit je nog in je groeispurt? :lol:
  11. allard

    allard Active Member

    Ik zou schaatsen(of vooral de schoenen dan) gewoon nooit via internet bestellen. Het passen van de schoenen is een absolute must om er lekker op te kunnen schaatsen. Ervaringen van anderen garanderen niet dat je er zelf lekker in zit. En als je in een echte winkel koopt, kan je ook gelijk zien of er iets mis is met de schoen.

    Oftewel: in mijn ogen is de winkel in deze zaak niet juist bezig(slechte service en al), maar je had dit soort problemen wel kunnen voorkomen door gewoon naar een echte winkel in de buurt te gaan.
  12. jacket

    jacket New Member

    Re: onzin

    jup kom dan nu vanaf me 11de en heb voor het eerst 2 seizoenen met mijn schaatsen gedaan,(ben nu 17) vind het alleen niet zo leuk dat mensen dingen over een winkel schrijven waar ze nog niet eens 1x geweest zijn.

Deel Deze Pagina