Presentatie van de ploeg Anema is geweest. Nadere info: alleen Bergsma en Irene Schouten zijn zeker van een contract, met de rest wordt nog onderhandeld. https://www.nu.nl/schaatsen/5427386...rouwen-gehouden-anema-sponsor-zou-vinden.html Irene heeft goed geluisterd naar orakel Stalenburg en post meteen een bericht op Twitter en Instagram.
ik kende ooit een meisje die door haar vriendinnen easyJet werd genoemd, ze heette ook Jet, ik weet niet of dat een compliment was. P.S. RIP Nederlandse grammatica.
Yes, but it wasn't actually specified how long the break would be. Seems like he is training anyway. https://www.instagram.com/ehvammen
Aha, ik had al zo'n vermoeden dat ze tijd had genomen om haar studie af te ronden, Blijft nog wel de vraag of ze weer gaat schaatsen.
Zou mij niks verbazen als Leenstra afzwaait. Ze heeft tijdens de spelen al gezegd dat ze niet van plan was nog 4 jaar door te gaan en zij is doorgaans niet de schaatster die in de tussenliggende grote toernooien veel medailles haalt. Heeft tijdens de laatste spelen eigenlijk ook bereikt wat ze altijd wilde bereiken, een individuele medaille.
Aan de andere kant: als Anesi door gaat als trainer, is het voor haar logisch om ook door te gaan. Anders zit ze alleen thuis, ipv bij haar man te zijn.
Misschien omdat easyjet net niet de grootste op Schiphol is, je kan wel raden wie dat wel is (iets echt Nederlands (oke soort van, na fusie) met blauw en een kroontje in het logo...). Zal niet zeggen dat het zo is, maar aan de haal gaan met iets wat echt Nederlands is (schaatsen in dit geval) is wel een goeie knipoog naar een echt Nederlands bedrijf in dezelfde branche.....
Als dat Nederlands-Franse bedrijf nou zou reageren met het opstarten van sponsoring van een zeker sprintploegje met een olijke tweeling en een olympisch kampioen als coach zouden we alweer heel wat verder zijn...
En waarom zou dat bedrijf dat doen? Volgens mij zitten ze meer in de richting van golf en verder vooral cultuur en hun eigen goede doelenstichting. Schaatsen past niet echt bij hun imago. Easyjet mikt dan ook op een ander type klanten.
Mhwoa, er is weleens wat schaatskleding van de KLM geweest (Hallo! (ze hebben een media team wat het net afstruint, voornamelijk twiter)) en als je even wat googled dragen ze de schaatssport best wel een warm hart toe, wat ook niet anders kan als er een beroemde part time piloot nogal fan van is......
De smilie suggereerde dat ik dit wel heel leuk zou vinden maar niet perse dat ik dit heel serieus verwacht hoor Hakkie2!
Wat heeft het schaatsen in hemelsnaam voor toegevoegde waarde/exposure voor de KLM/AF? Dat bedrijf is al wereldwijd bekend, dus het sponsoren van het schaatsen levert totaal het bedrijf geen enkele extra exposure op. De KLM(AF) is van zich zelf al vele malen groter dan het hele wereldje dat schaatsen heet.
?? De wereldwijde bekendheid van KLM/AF kan natuurlijk altijd groter, dus het sponsoren van schaatsen levert ook extra exposure op. Bovendien kan het ook gezien worden als binding met Nederland. RedBull sponsort ook van alles in Oostenrijk omdat het nou eenmaal Oostenrijks is, echt niet omdat de markt daar het grootst is en er nog veel exposure nodig is. Zo zijn er nog honderden voorbeelden te bedenken. De Rabobank sponsort in Nederland allerlei kleine wielerclubjes enzo. Wat heeft de wielervereniging Winterswijk in hemelsnaam voor toegevoegde waarde/exposure voor de Rabobank? Daarnaast is het sponsoren van sporters iets wat het altijd goed doet bij het publiek, of die de sporters in kwestie nou kennen of niet.