FrieseDoorloper
New Member
Het hele seizoen heb ik lekker geschaatst op Viking Nagano Gold 2005. Nu ben ik weer begonnen met skeeleren op Powerslide Hawk 2010. Na ongeveer 15 kilometer rustig aan te zijn begonnen kreeg na thuiskomst na een half uur last van mijn rechtervoet. Deze werd bovenop dik, ging kloppen en ik kon er nauwelijks meer op staan.
Onderweg is er niets vreemds gebeurd. Het hele schaatsseizoen heb ik ook geen last gehad. Naar mijn idee heb ik ook redelijke skeelers. Iemand een idee of dit kan komen doordat ik ze misschien te strak doe of iets dergelijks?
Onderweg is er niets vreemds gebeurd. Het hele schaatsseizoen heb ik ook geen last gehad. Naar mijn idee heb ik ook redelijke skeelers. Iemand een idee of dit kan komen doordat ik ze misschien te strak doe of iets dergelijks?