Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dedeut zei:De inzendingen:
Farrar: Jan Blokland*, dammer*, Nogevendit*, jaap, wereldrecord, Sabine, eddy
Goss: dedeut*, jaap*, wereldrecord*, eddy*, Tijs*, Nogevendit
Boonen: jaap, wereldrecord, Sabine, Jippie, Tijs, Sprintmaster
Hushovd: Sabine*, Sprintmaster*, dedeut, eddy, Jippie
Cavendish: Jippie*, Jan Blokland, dammer
Greipel: Jan Blokland, dedeut, dammer
Gilbert: Tijs, Nogevendit
Malacarne: leenstrafan*
Tjallingii: leenstrafan
Cooke: leenstrafan
O'Grady: Sprintmaster
eddy zei:Ik moet gaan oppassen dat ik het peleton niet moet laten gaan, volgende week maar op een echte crack gokken, want mijn kopmannen worden of ziek, of bekijken het asfalt van dichtbij of stappen gewoon af. Volgende week gelukkig een echte klassieker met hopelijk klassiek weer!!!
ik bekeek je inzending echter nogal sceptisch: ik had op het laatste moment iets doorgekregen dat Hushovd af zou hebben gezegd, en O'Grady had zich zaterdag zo uit de naad gereden. Maar ja, ik dacht ook dat Cavendish kansloos was, maar wordt hij niet onderuitgeschoffeld dan maakt ie ook een grote kans. En ik ging ook nog voor Gilbert, omdat ik dacht dat een sterke groep non-sprinters elkaar wel eens zou kunnen vinden. (Gilbert, Flecha, enkele rabo's). Rijdt ie lek.wereldrecord zei:Voor het eerst sta ik helemaal alleen bovenaan bij een voorspellingswedstrijd. Misschien heb ik toch meer verstand van wielrennen dan van schaatsen. :lol:
Jippie zei:Eindelijk van die hatelijke 0 punten af.![]()
wereldrecord zei:Jippie zei:Eindelijk van die hatelijke 0 punten af.![]()
8 punten halen in 1 week is niet slecht.