WielerVSS 2011 (14): Critérium du Dauphiné

Wat altijd ook een leuke is:
De Dame Edna Average notering.
Neem van alle wedstrijden de top-3 gespeeld, en doe of dit een inzending is.
Dame Edna scoort altijd vrij hoog.
(al was het maar omdat ze wel altijd op tijd is :oops: )
 
Back
Top