EenBrabander
Well-Known Member
Goed dan, hier is nog een plaatje.dat ding in Daqing is inderdaad lichter, maar ziet er verder toch heel erg uit als een gymzaal.
Zo'n dak hebben de meeste gymzalen toch niet.
De muur daar rechts is wel nogal gymzalig, maar 30% gymzaal-look is beter dan 100%.
Maar mijn punt was dat er mooiere banen in China zijn dan Harbin en Changchun.
Ehh... is die vogel in het logo van Twitter een duif? Ik heb de ISU een berichtje gestuurd. De vorige keer antwoordden ze me op de vraag of de B-groepen gelivestreamd worden (dat willen ze in de toekomst gaan doen, maar dit seizoen gebeurt het nog niet), maar mijn voorgevoel is dat het dit keer te diep ingaat op het beleid, en dat ik dus geen antwoord krijg.Ik zorg voor de duif, wie zorgt voor de post ??
De Noren rijden wel eens buiten, maar ze hebben inmiddels ook vier binnenbanen, dus de bond wil stoppen met NK's op buitenbanen. Lorentzen is inderdaad minder op hoogland, maar haalde wel zijn eerste WK-senioren-medaille op een hooglandbaan (Calgary), dus het verschil is zeker niet zoals bij Ritsma en Calgary.Lorentzen lijkt me in ieder geval een voordeel hebben. Als je ziet hoeveel minder hij is op hoogland, zou hij hier misschien wel nog meer voordeel hebben. De Canadezen dan weer juist niet, die zijn teveel het doorglijden gewend.
Zijn er trouwens geen landen die regelmatig buiten rijden op hun NKs?
Van de wereldtoplanden rijden de Oostenrijkers (Innsbruck), Canadezen (alleen de rijders uit Quebec, al wordt die baan inmiddels overdekt), Polen (tot voor kort ook), Japanners (al zijn dat meestal geen NK's) en Italianen (alle NK's moeten wel buiten) regelmatig op buitenbanen. Dat geldt ook voor de Zwitsers, Zweden en Finnen.
Dat is toch praaachtig! (@SprintMaster dit plaatje mag toch wel op dit formaat of niet?)Het sneeuwt in Japan!!
