Quarantenove
Active Member
Heb vandaag ( te nat voor een ritje met de fiets :wink: ) nog een keertje in het Triavium geschaatst en zag onderstaande mededeling.
Laatste schaatsweekend entree € 1,00 per persoon!!
Wij sluiten het schaatsseizoen af met een leuk schaatsweekend!
Kom tijdens ons laatste schaatsweekend van dit seizoen schaatsen
voor maar € 1,00 entree p.p.
Dus kom nog een laatste keer genieten van ons ijs...
Laatste schaatsweekend entree € 1,00 per persoon!!
Wij sluiten het schaatsseizoen af met een leuk schaatsweekend!
Kom tijdens ons laatste schaatsweekend van dit seizoen schaatsen
voor maar € 1,00 entree p.p.
Dus kom nog een laatste keer genieten van ons ijs...