Lorca
Well-Known Member
Jep. Toevallig maakte Team Frysk gisteren bekend dat ze volgend jaar zowel bij hen als A6 in de ploeg zit, dus als het meezit zien we haar (weer) veel terug in Nederland.Lorenzato is nog herstellende van een zware hersensschudding van eerder dit jaar (Wiesensee dacht ik?). Ze heeft flinke klachten en kan niet normaal functioneren, laat staan sporten op dit niveau. Los van dat ze sowieso geen NK rijdt, vraag ik me uberhaupt af of het er nog in zit komend seizoen.