Topkok in Schaatscafe

Sjoerd

Active Member
Ons Schaatscafe blijkt een topkok te hebben. :)

Moderator Krizz doet mee met het programma Masterchef van Net5 en plaatste zich afgelopen zondag bij de laatste 50!

Volgende keer wel een koksmuts op, Krizz!
 

Bijlagen

  • koksmuts.gif
    koksmuts.gif
    23,5 KB · Weergaven: 318
Gefeliciteerd Krizz! Als we ooit een schaatsforum-diner houden weten we wie er gaat koken ;)
 
Ik heb intussen de hele aflevering gekeken, maar heb geen idee of Krizz nu in beeld is geweest. Niet bij de uitgebreidere filmpjes volgens mij maar misschien tussendoor even?
 
Haaaaa,

Bedankt allemaal,

Tja soms is het hebben van een chronische knieblessure lekker.... alle tijd om te trainen gehad. :roll: :roll:

Ik ben herkenbaar in de eerste afleveringen aan een wit/blauwgestreepte polo. In de derde aflevering sta ik te koken met een operatie-muts op met een kattenmotief.

dus kijken zondag 21.30 NET5.. of check www.masterchef.nl
 
Ik heb je gezien Krizz, heb het even teruggekeken en veel stukken overgeslagen, maar ik kwam toch 2x een blauw/wit gestreept poloshirt tegen. :D
 
Hoi Krizz,

Heel veel succes de komende weken. Een moderator van mijn favoriete sportforum die meedoet in mijn favoriete kookprogramma. Dat is dubbel leuk. Ik duim voor je. :D
 
Back
Top