Hallo,
Af en toe ga ik schaatsen met vrienden en ik vind het echt toffer en toffer.
Helaas kan ik nog niet echt veel,
Ik zou graag wat techniek byschaffen maar hoe?
Ik heb spijtig genoeg geen tijd om lessen te nemen.
Daarmee zou ik jullie vragen hoe ik zou kunnen vorderen.
Zyn er bepaalde technieken dat ik zo moeten leren om te beginnen?
Alvast bedankt!
Af en toe ga ik schaatsen met vrienden en ik vind het echt toffer en toffer.
Helaas kan ik nog niet echt veel,
Ik zou graag wat techniek byschaffen maar hoe?
Ik heb spijtig genoeg geen tijd om lessen te nemen.
Daarmee zou ik jullie vragen hoe ik zou kunnen vorderen.
Zyn er bepaalde technieken dat ik zo moeten leren om te beginnen?
Alvast bedankt!