Voor een betoog voor LO heb ik een antwoord nodig op de vraag wanneer een schaatser qua leeftijd ongeveer op zijn hoogtepunt is (verschilt natuurlijk per persoon, maar ongeveer). Ik heb het niet kunnen vinden, dus als iemand er antwoord op heeft: heel graag!! Alvast bedankt!!
Groetjes Laura
Groetjes Laura