G1ant
Well-Known Member
Ik weet nooit goed of, en zo ja, waar shorttrack thuishoort op dit forum. Maar omdat het schaatsen is toch even wat over het Olympische shorttracken. Cees is er erg lullig uitgegaan, lees ik, heb het helaas niet gezien. Stom, stom, stom. Deze blunder zal nog jarenlang in zijn hoofd blijven. Hij had dus alleen hoeven finishen, en dan had hij een finale plek gekregen omdat hij ten val werd gebracht. Maar dat eerste is hij vergeten. Ai....
---
---
Voor Cees Juffermans waren de
druiven heel zuur.Nadat Ohno zichzelf
had uitgeschakeld,lag hij tweede.In de
voorlaatste bocht ging hij echter tegen
het ijs,nadat hij was geraakt door de
Belg Pieter Gysel.
Had Juffermans de race vervolgd en was
hij over de finish gekomen,dan had hij
mogen starten in de finale.Juffermans
vergat dat echter.Na afloop reageerde
hij ontdaan op zijn blunder.
"Ik dacht dat ik wel over de streep was
gegaan.Ik weet niet wat ik precies heb
gedaan.Dit is verschrikkelijk",aldus de
Stompwijker.Niels Kerstholt kwam beter
voor de dag.Hij deed het goed met de
vijfde plaats in de B-finale.