De stoemp
Member
Ik heb dit jaar met studenten kampioenschappen 2x bij de C's gereden (tevens 2x gewonnen). Nu wil ik volgend jaar een gewone licentie nemen. Hier kan ik maar weinig informatie over vinden hoe dit in z'n werk gaat.
Dit niveau van C lijkt me wat laag. Maar is dit te vergelijken met de normale C divisie? En hoe hard moet je ongeveer rijden om bij de b's te kunnen meedoen? Of is dit allemaal weer afhankelijk van lange baantijden? Dit hoop ik niet, aangezien ik die niet rijd...
Iemand tips? Ervaringen? Of antwoorden?
Dit niveau van C lijkt me wat laag. Maar is dit te vergelijken met de normale C divisie? En hoe hard moet je ongeveer rijden om bij de b's te kunnen meedoen? Of is dit allemaal weer afhankelijk van lange baantijden? Dit hoop ik niet, aangezien ik die niet rijd...
Iemand tips? Ervaringen? Of antwoorden?