Door op "Femke kok Tjerk de Boer" te googelen kom ik op allerlei websites waar ik normaal gesproken nooit kom, en daar staat dat er geruchten gaan dat die twee een relatie hebben, maar dat nooit bevestigd is. Er staat ook dat Kok zegt dat vier jaar een relatie heeft gehad (en nu single is), maar ook dat ze nooit heeft verteld met wie dat was.
Dit voelt mij allemaal wat te indringerig, ik wacht liever tot de schaatsers zelf wat online posten dat ze willen delen dan om allemaal te gaan speculeren.