Even voorstellen

sembakker77

New Member
Hoi allemaal, ik ben Sem, geboren in 1977 en woon in Heerenveen. Ik schaats recreatief en volg de sport al jaren met veel plezier. In de winter probeer ik zo vaak mogelijk op het ijs te staan, of het nu op de baan is of natuurijs als dat kan.

Naast schaatsen blijf ik actief met fietsen en andere buitensporten. Ik lees hier al een tijdje mee en vond het tijd om me eens aan te melden. Leuk om ervaringen en verhalen te delen!
 
Back
Top