Transfertopic 2018-2019

Discussie in 'Lange baan' gestart door Hakkie2, 6 mrt 2018.

  1. SprintMaster

    SprintMaster aangepast Medewerker

  2. strawbale

    strawbale Well-Known Member

    nog wel ff de juiste spelling erin krijgen: easyJet
    met easyJor en o.l.v. (not so) easyJil
    mi vindt dit leuk.
  3. leenstrafan

    leenstrafan Well-Known Member

    ik kende ooit een meisje die door haar vriendinnen easyJet werd genoemd, ze heette ook Jet, ik weet niet of dat een compliment was.

    P.S. RIP Nederlandse grammatica.
    Paul Lamote en mi vinden dit leuk.
  4. Where did you hear this?
  5. EenBrabander

    EenBrabander Well-Known Member

    Espen tweeted on 31/01/18:
  6. Rondje27 9

    Rondje27 9 Active Member

    Mm, hij is voornamelijk aan het koffiedrinken...
  7. strawbale

    strawbale Well-Known Member

    Screen Shot 2018-08-26 at 16.49.29.png
    kernploegfusie en Camila vinden dit leuk.
  8. JaapvdB

    JaapvdB Well-Known Member

    Aha, ik had al zo'n vermoeden dat ze tijd had genomen om haar studie af te ronden,
    Blijft nog wel de vraag of ze weer gaat schaatsen.
  9. Paul Lamote

    Paul Lamote Active Member

    Kennelijk geen hoogtevrees.
  10. sysya

    sysya Well-Known Member

    Zou mij niks verbazen als Leenstra afzwaait. Ze heeft tijdens de spelen al gezegd dat ze niet van plan was nog 4 jaar door te gaan en zij is doorgaans niet de schaatster die in de tussenliggende grote toernooien veel medailles haalt. Heeft tijdens de laatste spelen eigenlijk ook bereikt wat ze altijd wilde bereiken, een individuele medaille.
    Duif vindt dit leuk.
  11. Hakkie2

    Hakkie2 Well-Known Member


    Aan de andere kant: als Anesi door gaat als trainer, is het voor haar logisch om ook door te gaan. Anders zit ze alleen thuis, ipv bij haar man te zijn.
  12. Monique

    Monique Well-Known Member

    Tenzij ze aan gezinsuitbreiding denken, dan zit ze iig niet alleen thuis.
  13. Spits

    Spits Active Member

    Misschien omdat easyjet net niet de grootste op Schiphol is, je kan wel raden wie dat wel is (iets echt Nederlands (oke soort van, na fusie) met blauw en een kroontje in het logo...).
    Zal niet zeggen dat het zo is, maar aan de haal gaan met iets wat echt Nederlands is (schaatsen in dit geval) is wel een goeie knipoog naar een echt Nederlands bedrijf in dezelfde branche.....
  14. mi

    mi Well-Known Member

    Als dat Nederlands-Franse bedrijf nou zou reageren met het opstarten van sponsoring van een zeker sprintploegje met een olijke tweeling en een olympisch kampioen als coach zouden we alweer heel wat verder zijn...:D
  15. Hakkie2

    Hakkie2 Well-Known Member

    En waarom zou dat bedrijf dat doen? Volgens mij zitten ze meer in de richting van golf en verder vooral cultuur en hun eigen goede doelenstichting. Schaatsen past niet echt bij hun imago.

    Easyjet mikt dan ook op een ander type klanten.
  16. Spits

    Spits Active Member

    Mhwoa, er is weleens wat schaatskleding van de KLM geweest (Hallo! (ze hebben een media team wat het net afstruint, voornamelijk twiter)) en als je even wat googled dragen ze de schaatssport best wel een warm hart toe, wat ook niet anders kan als er een beroemde part time piloot nogal fan van is......:)
  17. mi

    mi Well-Known Member

    De smilie suggereerde dat ik dit wel heel leuk zou vinden maar niet perse dat ik dit heel serieus verwacht hoor Hakkie2!
  18. JohnZero

    JohnZero Well-Known Member

    Wat heeft het schaatsen in hemelsnaam voor toegevoegde waarde/exposure voor de KLM/AF? Dat bedrijf is al wereldwijd bekend, dus het sponsoren van het schaatsen levert totaal het bedrijf geen enkele extra exposure op. De KLM(AF) is van zich zelf al vele malen groter dan het hele wereldje dat schaatsen heet.
  19. VorstM

    VorstM Well-Known Member

    ??
    De wereldwijde bekendheid van KLM/AF kan natuurlijk altijd groter, dus het sponsoren van schaatsen levert ook extra exposure op. Bovendien kan het ook gezien worden als binding met Nederland. RedBull sponsort ook van alles in Oostenrijk omdat het nou eenmaal Oostenrijks is, echt niet omdat de markt daar het grootst is en er nog veel exposure nodig is. Zo zijn er nog honderden voorbeelden te bedenken. De Rabobank sponsort in Nederland allerlei kleine wielerclubjes enzo. Wat heeft de wielervereniging Winterswijk in hemelsnaam voor toegevoegde waarde/exposure voor de Rabobank?
    Daarnaast is het sponsoren van sporters iets wat het altijd goed doet bij het publiek, of die de sporters in kwestie nou kennen of niet.

Deel Deze Pagina