Waar is Wesley Lommers?

NK, EK, WK, OS, Worldcup...

Moderators: Lisan, Krizz

Berichtdoor spacecowboy » ma maart 09, 2009 1:29

nee, geen familie

leuk roddels
spacecowboy
Toeschouwer
Toeschouwer

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor MartijnBlaas » ma maart 09, 2009 15:46

GlobeskaterIJshaas schreef:
G1ant schreef:Jammer dat dit topic zo enorm vervuild wordt met onzin!

Lommers heeft 90 % zeker gewoon zijn zaakjes niet betaald. Omdat hij het niet kon of vanwege laksigheid? Geen idee, nu weer schaatsen graag!

Als dit klopt, en ik kan het bijna niet geloven, dan heeft de KNSB wel echt schadalig slecht en amateuristisch gehandeld. Dan is het hun schuld dat er allerlei speculaties in de wereld zijn geholpen en dat deze jongen zo wordt beschadigd.

maar als dit klopt dan zou het toch ook voor zijn zusje gelden??

Hoeft niet zijn zusje woont bij zijn moeder!
Wennemars: Trainen.. Trainen moet je niet alleen maar dom doen.. Trainingen moet je voelen en beleven.. Hartslag, ademhaling, spierspanning, adrenaline. Dan pas heeft trainen zin..
MartijnBlaas
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Schaatsfan86 » ma maart 09, 2009 21:36

spacecowboy schreef:Naast Lommes nog twee verdachte junioren uit SARA :!:

Welke junioren? En waarom? Bronvermelding? Zulke loze opmerkingen moet je wel even toelichten, anders kan je ze beter niet plaatsen.
Schaatsfan86
Zilveren medaille
Zilveren medaille

Berichtdoor Joanne » wo maart 11, 2009 8:22

VANCOUVER - Een Nederlandse schaatsjunior uit het gewest Gelderland is dit seizoen bij een wedstrijd positief bevonden op doping. De KNSB heeft de zaak doorverwezen naar zijn eigen tuchtcommissie en de jongen, die als een talent geldt, in afwachting van de uitspraak voorlopig geschorst.

Het is de eerste maal in de geschiedenis dat een Nederlandse schaatser positief is bevonden op doping. „Het is een vervelend incident. Ik betreur het ten zeerste dat het cleane imago van het schaatsen in het algemeen en dat van het jeugdschaatsen in het bijzonder een fikse deuk oploopt”, reageert bondscoach Wopke de Vegt.
Joanne
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor Duif » wo maart 11, 2009 8:50

Dus toch doping. Toch blijft het dan vreemd dat ze met terugwerkende kracht al zijn resultaten van dit seizoen geschrapt hebben. Normaal gesproken gebeurd dat pas vanaf het moment dat een sporter betrapt wordt en na een eventuele contra-expertise. Het zou er op kunnen wijzen dat hij al in het begin van het seizoen gepakt is en de zaak al voor het grootste deel afgehandeld is.
Haast je als je tijd hebt, dan hoef je je niet te haasten als je geen tijd hebt.
Duif
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor Reitse » wo maart 11, 2009 8:57

Dat kan, het kan ook zijn dat doordat zijn licentie geschorst is zijn tijden niet meer naar voren komen.

Maar eerst maar eens de uitspraak afwachten!
Reitse
Moderator
Moderator

Berichtdoor Lammert » wo maart 11, 2009 9:08

Een tragisch verhaal, maar hoe meer ik lees over de achtergronden en zie hoe een van de belangrijkste betrokkenen tekeer gaat/ging op het Bont-forum, hoe minder mij het verbaast eigenlijk. Erg, erg, erg sneu voor beide kids.
Lammert
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Davos » wo maart 11, 2009 9:24

Joanne schreef:VANCOUVER - Een Nederlandse schaatsjunior uit het gewest Gelderland is dit seizoen bij een wedstrijd positief bevonden op doping. De KNSB heeft de zaak doorverwezen naar zijn eigen tuchtcommissie en de jongen, die als een talent geldt, in afwachting van de uitspraak voorlopig geschorst.

Het is de eerste maal in de geschiedenis dat een Nederlandse schaatser positief is bevonden op doping. „Het is een vervelend incident. Ik betreur het ten zeerste dat het cleane imago van het schaatsen in het algemeen en dat van het jeugdschaatsen in het bijzonder een fikse deuk oploopt”, reageert bondscoach Wopke de Vegt.

Dit bericht vond ik ook op Telesport.nl
Davos
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor ice-man » wo maart 11, 2009 9:48

Tja..... verast? nee niet dat er doping in de schaatssport word gebruikt.
Wel dat t hier een juniortje betreft, dat is er triest en ongeloffelijk, maar ja wat is doping een jointje of coke is ook doping, en dat vind ik wel iets anders(laat ik hopen dat het zo iets is, anders....). Echter er zijn regels en die moeten gewoon gehanteerd en gerespectered worden.

mijn gedachte "wat ben je stom geweest".
ice-man
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Oxylus » wo maart 11, 2009 9:59

Wel een unicum hoor zowel voor de schaatssport als voor de juniorensport. Treurig voor Wesley. Benieuwd naar de details.

Ik gok trouwens op cannabis.
Oxylus
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor G1ant » wo maart 11, 2009 11:06

Tja, zat er wel in. Ben wel blij dat er duidelijkheid is. Maar het blijft treurig nieuws.

Ben opgelucht dat de Telegraaf dit nieuws voor hun doen vrij netjes en neutraal brengt. Geen naam van Wesley. Geen grote vette letters of voorpaginanieuws.
Hoogachtend,

G1ant
G1ant
Zilveren medaille
Zilveren medaille

Berichtdoor Thijs K » wo maart 11, 2009 11:18

G1ant schreef:Tja, zat er wel in. Ben wel blij dat er duidelijkheid is. Maar het blijft treurig nieuws.

Ben opgelucht dat de Telegraaf dit nieuws voor hun doen vrij netjes en neutraal brengt. Geen naam van Wesley. Geen grote vette letters of voorpaginanieuws.

Ik denk dat de Telegraaf dan helemaal niet weet dat het om Wesley gaat, anders hadden ze het heus wel gepubliceerd. De naam staat overigens helemaal nergens, dat hebben wij alleen hier op het forum bedacht middels een simpele 1+1=2.

Oftewel gewoon netjes van de KNSB.
Thijs K
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor HA01761 » wo maart 11, 2009 11:23

Sja, je hebt doping en je hebt doping.

Dus dan maar hopen dat het om een jointje of hoestdrankje gaat. Een junior aan de anabolen of epo zou wel heel erg intens triest zijn namelijk.
Schaatst nu eindelijk óók zonder sokken!
HA01761
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Krizz » wo maart 11, 2009 12:01

Thijs K schreef:
G1ant schreef:Tja, zat er wel in. Ben wel blij dat er duidelijkheid is. Maar het blijft treurig nieuws.

Ik denk dat de Telegraaf dan helemaal niet weet dat het om Wesley gaat, anders hadden ze het heus wel gepubliceerd. De naam staat overigens helemaal nergens, dat hebben wij alleen hier op het forum bedacht middels een simpele 1+1=2.

Oftewel gewoon netjes van de KNSB.
Een van de moderators van www.skeelerforum.nl is fotograaf bij de telegraaf... en daar is over hetzelfde melding gemaakt... dus ja de telegraaf weet wie het is...

Maar zolang het niet publiek gemaakt wordt door de direct betrokkenen (lees KNSB en fam. Lommers) mag/kan een krant nog geen naam publiceren. (en wachten op de contra-expertise)

Trouwens verwacht ik dat het om iets onschuldigs gaat..(als ik de berichten van BoerPiet/Kees lees) oftewel: hoestsiroop of een jointje...
't is zo weer Oktober :) :)
Krizz
Moderator
Moderator

Berichtdoor Marrek » wo maart 11, 2009 12:16

Marrek
5e plaats
5e plaats

Berichtdoor Lisan » wo maart 11, 2009 12:19

KNSB schorst C-junior
publicatie: 11-3-2009

Hoogland (KNSB) - Een C-junior is voorlopig geschorst door de KNSB op basis van overtreding van het dopingreglement. Deze voorlopige schorsing loopt tot de uitspraak van de tuchtcommissie.

De KNSB vindt dopingbestrijding erg belangrijk en handhaaft een zero-tolerance beleid. Preventie is hierbij het belangrijkste doel. De KNSB besteedt hier veel aandacht aan door middel van informatie over de nadelige gevolgen van dopinggebruik. Daarnaast laat de KNSB haar sporters regelmatig controleren tijdens wedstrijden en out-of-competition. Ook worden jonge sporters gecontroleerd op het gebruik van verboden stoffen. Tot de uitspraak van de tuchtcommissie doet de KNSB verder geen mededelingen.
Lisan
Moderator
Moderator

Berichtdoor Lisan » wo maart 11, 2009 12:20

Marrek schreef:Ik zag net ook het bericht op http://schaatskrant.nl/2009/03/11/wesley-lommers-eerste-nederlandse-schaatser-positief-aan-doping/ hier dus wel met naam.

Tja, je moet wat als je de concurrentie wilt aangaan met een andere nieuwtjes site. Die overigens geen namen noemt in het bericht.
Lisan
Moderator
Moderator

Berichtdoor SprintMaster » wo maart 11, 2009 13:53

Wat ik me afvraag: E.L. heeft in de clinch gelegen met de SBN/KNSB. Als het nu om een onschuldig middel gaat, dan past dit wel in zijn straatje om de bond zwart te maken. Misschien juist wel daarom dat de KNSB nu zo voorzichtig is met het vrijgeven van informatie.
SprintMaster
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor Lisan » wo maart 11, 2009 14:02

SprintMaster schreef:Wat ik me afvraag: E.L. heeft in de clinch gelegen met de SBN/KNSB. Als het nu om een onschuldig middel gaat, dan past dit wel in zijn straatje om de bond zwart te maken. Misschien juist wel daarom dat de KNSB nu zo voorzichtig is met het vrijgeven van informatie.

En het gaat hier om een jong jochie hè dus dat is nogal wat.
Lisan
Moderator
Moderator

Berichtdoor allard » wo maart 11, 2009 14:02

Lisan schreef:
Marrek schreef:Ik zag net ook het bericht op http://schaatskrant.nl/2009/03/11/wesley-lommers-eerste-nederlandse-schaatser-positief-aan-doping/ hier dus wel met naam.

Tja, je moet wat als je de concurrentie wilt aangaan met een andere nieuwtjes site. Die overigens geen namen noemt in het bericht.
Jammer dat Wouter de concurrentie met Schaatsenzo totaal niet aankan. Er staan veel te veel spelfouten in de berichten, en hij is de enige die de naam Lommers noemt t.a.v. de berichten van andere media. Hier is echter nog geen uitspraak over gedaan door de KNSB. Misschien was het wel iemand anders die geschorst is. Natuurlijk is het wel logisch dat Lommers het zou zijn, gezien de berichten afgelopen week, maar je moet hier denk ik geen naam aan verbinden voordat de KNSB hier officieël een uitspraak over doet.
allard
Moderator
Moderator

VorigeVolgende

Keer terug naar Lange baan