G1ant schreef:Tja, zat er wel in. Ben wel blij dat er duidelijkheid is. Maar het blijft treurig nieuws.
Ben opgelucht dat de Telegraaf dit nieuws voor hun doen vrij netjes en neutraal brengt. Geen naam van Wesley. Geen grote vette letters of voorpaginanieuws.

Een van de moderators van www.skeelerforum.nl is fotograaf bij de telegraaf... en daar is over hetzelfde melding gemaakt... dus ja de telegraaf weet wie het is...Thijs K schreef:G1ant schreef:Tja, zat er wel in. Ben wel blij dat er duidelijkheid is. Maar het blijft treurig nieuws.
Ben opgelucht dat de Telegraaf dit nieuws voor hun doen vrij netjes en neutraal brengt. Geen naam van Wesley. Geen grote vette letters of voorpaginanieuws.
Ik denk dat de Telegraaf dan helemaal niet weet dat het om Wesley gaat, anders hadden ze het heus wel gepubliceerd. De naam staat overigens helemaal nergens, dat hebben wij alleen hier op het forum bedacht middels een simpele 1+1=2.
Oftewel gewoon netjes van de KNSB.

Marrek schreef:Ik zag net ook het bericht op http://schaatskrant.nl/2009/03/11/wesley-lommers-eerste-nederlandse-schaatser-positief-aan-doping/ hier dus wel met naam.

SprintMaster schreef:Wat ik me afvraag: E.L. heeft in de clinch gelegen met de SBN/KNSB. Als het nu om een onschuldig middel gaat, dan past dit wel in zijn straatje om de bond zwart te maken. Misschien juist wel daarom dat de KNSB nu zo voorzichtig is met het vrijgeven van informatie.

Jammer dat Wouter de concurrentie met Schaatsenzo totaal niet aankan. Er staan veel te veel spelfouten in de berichten, en hij is de enige die de naam Lommers noemt t.a.v. de berichten van andere media. Hier is echter nog geen uitspraak over gedaan door de KNSB. Misschien was het wel iemand anders die geschorst is. Natuurlijk is het wel logisch dat Lommers het zou zijn, gezien de berichten afgelopen week, maar je moet hier denk ik geen naam aan verbinden voordat de KNSB hier officieël een uitspraak over doet.Lisan schreef:Marrek schreef:Ik zag net ook het bericht op http://schaatskrant.nl/2009/03/11/wesley-lommers-eerste-nederlandse-schaatser-positief-aan-doping/ hier dus wel met naam.
Tja, je moet wat als je de concurrentie wilt aangaan met een andere nieuwtjes site. Die overigens geen namen noemt in het bericht.

HA01761 schreef:Dus dan maar hopen dat het om een jointje of hoestdrankje gaat. Een junior aan de anabolen of epo zou wel heel erg intens triest zijn namelijk.

MartijnBlaas schreef:Wesley Lommers? dat is nog maar de vraag
het kan een foutje zijn maar erstaat duidelijk een c junior van het gewest gelderland maar welsey rijdt/reed bij overijzel

GlobeskaterIJshaas schreef: mogen ze van mij die ouders wel aanpakken, want een jochie komt daar zelf niet mee..

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten