Waar is Wesley Lommers?

NK, EK, WK, OS, Worldcup...

Moderators: Krizz, Lisan

Berichtdoor allard » zo Mrt 08, 2009 0:02

Ik zie daar geen recordcijfers staan hoor. Staan (natuurlijk) nog in de natuurijsperiode.
Gebruikers-avatar
allard
Moderator
Moderator

Bookmark and Share

Sponsor

Hier adverteren?
Sponsor

Berichtdoor SprintMaster » zo Mrt 08, 2009 0:28

BoerPiet schreef:is gespot in Gijon Espana op training in de stromende regen tesamen met ene de la Fuente terwijl zijn whereabouts Calgary oval finals vermelden
En jij bent zeker een ex-schaatser? :P
SprintMaster
Zilveren medaille
Zilveren medaille

Berichtdoor Sabine » zo Mrt 08, 2009 0:30

SprintMaster schreef:
BoerPiet schreef:is gespot in Gijon Espana op training in de stromende regen tesamen met ene de la Fuente terwijl zijn whereabouts Calgary oval finals vermelden
En jij bent zeker een ex-schaatser? :P

Die werkt bij de Italiaanse tv ;)
Wordt nu lid van de Svencouver-hyves!
http://svencouver.hyves.nl/

Site over Sven:
http://www.october-rain.org/sven/
Gebruikers-avatar
Sabine
Gouden medaille
Gouden medaille

Berichtdoor stayerwouter » zo Mrt 08, 2009 11:58

Niets van de onderstaande tekst aantrekken. Lommers heeft 90 % zeker gewoon zijn zaakjes niet betaald. Omdat hij het niet kon of vanwege laksigheid? Geen idee, nu weer schaatsen graag!
http://www.schaatshoes.nl Bestel jou unieke schaatshoesjes!!!!
stayerwouter
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Oxylus » zo Mrt 08, 2009 12:04

Noob nr 637 die in dit topic komt raaskallen. Mod, kan er geen noob verbod in dit topic komen aangezien alle noobs hier toch alleen maar een beetje komen trollen.
Oxylus
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor Oxylus » zo Mrt 08, 2009 12:06

Lammert schreef:
Regenboog schreef:

Mag ik even ondertiteling, ik begrijp er niets van

Schaatsers die opgenomen zijn in de zogeheten 'testing pool' moeten de dopingauthoriteit op verzoek gegevens verstrekken over waar zij op bepaalde tijdstipen zijn (de whereabouts). Als ze daarmee drie keer binnen een periode van 18 maanden een fout maken, wordt dat gezien als een overtreding van het dopingregelement. Bekend voorbeeld van gedoe over de whereabouts: Michael Rasmussen in de Tour de France van 2007.

C junioren hoeven geen whereabouts in te leveren volgens mij.
Oxylus
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor G1ant » zo Mrt 08, 2009 13:10

Jammer dat dit topic zo enorm vervuild wordt met onzin!

Lommers heeft 90 % zeker gewoon zijn zaakjes niet betaald. Omdat hij het niet kon of vanwege laksigheid? Geen idee, nu weer schaatsen graag!

Als dit klopt, en ik kan het bijna niet geloven, dan heeft de KNSB wel echt schadalig slecht en amateuristisch gehandeld. Dan is het hun schuld dat er allerlei speculaties in de wereld zijn geholpen en dat deze jongen zo wordt beschadigd.
Hoogachtend,

G1ant
G1ant
Zilveren medaille
Zilveren medaille

Berichtdoor spacecowboy » zo Mrt 08, 2009 23:48

Naast Lommes nog twee verdachte junioren uit SARA :!:
spacecowboy
Toeschouwer
Toeschouwer

Berichtdoor Krizz » zo Mrt 08, 2009 23:57

Wie mis je dan??
't is zo weer Oktober :) :)
Gebruikers-avatar
Krizz
Moderator
Moderator

Berichtdoor GlobeskaterIJshaas » ma Mrt 09, 2009 0:47

G1ant schreef:Jammer dat dit topic zo enorm vervuild wordt met onzin!

Lommers heeft 90 % zeker gewoon zijn zaakjes niet betaald. Omdat hij het niet kon of vanwege laksigheid? Geen idee, nu weer schaatsen graag!

Als dit klopt, en ik kan het bijna niet geloven, dan heeft de KNSB wel echt schadalig slecht en amateuristisch gehandeld. Dan is het hun schuld dat er allerlei speculaties in de wereld zijn geholpen en dat deze jongen zo wordt beschadigd.

maar als dit klopt dan zou het toch ook voor zijn zusje gelden??
GlobeskaterIJshaas
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor spacecowboy » ma Mrt 09, 2009 1:29

nee, geen familie

leuk roddels
spacecowboy
Toeschouwer
Toeschouwer

Berichtdoor MartijnBlaas » ma Mrt 09, 2009 15:46

GlobeskaterIJshaas schreef:
G1ant schreef:Jammer dat dit topic zo enorm vervuild wordt met onzin!

maar als dit klopt dan zou het toch ook voor zijn zusje gelden??

Hoeft niet zijn zusje woont bij zijn moeder!
Wennemars is een held!
Gebruikers-avatar
MartijnBlaas
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Schaatsfan86 » ma Mrt 09, 2009 21:36

spacecowboy schreef:Naast Lommes nog twee verdachte junioren uit SARA :!:

Welke junioren? En waarom? Bronvermelding? Zulke loze opmerkingen moet je wel even toelichten, anders kan je ze beter niet plaatsen.
Schaatsfan86
Gouden medaille
Gouden medaille

Berichtdoor Joanne » wo Mrt 11, 2009 8:22

VANCOUVER - Een Nederlandse schaatsjunior uit het gewest Gelderland is dit seizoen bij een wedstrijd positief bevonden op doping. De KNSB heeft de zaak doorverwezen naar zijn eigen tuchtcommissie en de jongen, die als een talent geldt, in afwachting van de uitspraak voorlopig geschorst.

Het is de eerste maal in de geschiedenis dat een Nederlandse schaatser positief is bevonden op doping. „Het is een vervelend incident. Ik betreur het ten zeerste dat het cleane imago van het schaatsen in het algemeen en dat van het jeugdschaatsen in het bijzonder een fikse deuk oploopt”, reageert bondscoach Wopke de Vegt.
Joanne
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor Duif » wo Mrt 11, 2009 8:50

Dus toch doping. Toch blijft het dan vreemd dat ze met terugwerkende kracht al zijn resultaten van dit seizoen geschrapt hebben. Normaal gesproken gebeurd dat pas vanaf het moment dat een sporter betrapt wordt en na een eventuele contra-expertise. Het zou er op kunnen wijzen dat hij al in het begin van het seizoen gepakt is en de zaak al voor het grootste deel afgehandeld is.
Haast je als je tijd hebt, dan hoef je je niet te haasten als je geen tijd hebt.
Duif
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor Reitse » wo Mrt 11, 2009 8:57

Dat kan, het kan ook zijn dat doordat zijn licentie geschorst is zijn tijden niet meer naar voren komen.

Maar eerst maar eens de uitspraak afwachten!
Gebruikers-avatar
Reitse
Moderator
Moderator

Berichtdoor Lammert » wo Mrt 11, 2009 9:08

Een tragisch verhaal, maar hoe meer ik lees over de achtergronden en zie hoe een van de belangrijkste betrokkenen tekeer gaat/ging op het Bont-forum, hoe minder mij het verbaast eigenlijk. Erg, erg, erg sneu voor beide kids.
Gebruikers-avatar
Lammert
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Davos » wo Mrt 11, 2009 9:24

Joanne schreef:VANCOUVER - Een Nederlandse schaatsjunior uit het gewest Gelderland is dit seizoen bij een wedstrijd positief bevonden op doping. De KNSB heeft de zaak doorverwezen naar zijn eigen tuchtcommissie en de jongen, die als een talent geldt, in afwachting van de uitspraak voorlopig geschorst.

Het is de eerste maal in de geschiedenis dat een Nederlandse schaatser positief is bevonden op doping. „Het is een vervelend incident. Ik betreur het ten zeerste dat het cleane imago van het schaatsen in het algemeen en dat van het jeugdschaatsen in het bijzonder een fikse deuk oploopt”, reageert bondscoach Wopke de Vegt.

Dit bericht vond ik ook op Telesport.nl
Davos
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor ice-man » wo Mrt 11, 2009 9:48

Tja..... verast? nee niet dat er doping in de schaatssport word gebruikt.
Wel dat t hier een juniortje betreft, dat is er triest en ongeloffelijk, maar ja wat is doping een jointje of coke is ook doping, en dat vind ik wel iets anders(laat ik hopen dat het zo iets is, anders....). Echter er zijn regels en die moeten gewoon gehanteerd en gerespectered worden.

mijn gedachte "wat ben je stom geweest".
ice-man
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Oxylus » wo Mrt 11, 2009 9:59

Wel een unicum hoor zowel voor de schaatssport als voor de juniorensport. Treurig voor Wesley. Benieuwd naar de details.

Ik gok trouwens op cannabis.
Oxylus
Bronzen medaille
Bronzen medaille

VorigeVolgende

Terug naar Lange baan