En jij bent zeker een ex-schaatser?BoerPiet schreef:is gespot in Gijon Espana op training in de stromende regen tesamen met ene de la Fuente terwijl zijn whereabouts Calgary oval finals vermelden

SprintMaster schreef:En jij bent zeker een ex-schaatser?BoerPiet schreef:is gespot in Gijon Espana op training in de stromende regen tesamen met ene de la Fuente terwijl zijn whereabouts Calgary oval finals vermelden

BoerPiet schreef:is gespot in Gijon Espana op training in de stromende regen tesamen met ene de la Fuente terwijl zijn whereabouts Calgary oval finals vermelden

Lammert schreef:Regenboog schreef:BoerPiet schreef:is gespot in Gijon Espana op training in de stromende regen tesamen met ene de la Fuente terwijl zijn whereabouts Calgary oval finals vermelden
Mag ik even ondertiteling, ik begrijp er niets van
Schaatsers die opgenomen zijn in de zogeheten 'testing pool' moeten de dopingauthoriteit op verzoek gegevens verstrekken over waar zij op bepaalde tijdstipen zijn (de whereabouts). Als ze daarmee drie keer binnen een periode van 18 maanden een fout maken, wordt dat gezien als een overtreding van het dopingregelement. Bekend voorbeeld van gedoe over de whereabouts: Michael Rasmussen in de Tour de France van 2007.

Lommers heeft 90 % zeker gewoon zijn zaakjes niet betaald. Omdat hij het niet kon of vanwege laksigheid? Geen idee, nu weer schaatsen graag!

G1ant schreef:Jammer dat dit topic zo enorm vervuild wordt met onzin!Lommers heeft 90 % zeker gewoon zijn zaakjes niet betaald. Omdat hij het niet kon of vanwege laksigheid? Geen idee, nu weer schaatsen graag!
Als dit klopt, en ik kan het bijna niet geloven, dan heeft de KNSB wel echt schadalig slecht en amateuristisch gehandeld. Dan is het hun schuld dat er allerlei speculaties in de wereld zijn geholpen en dat deze jongen zo wordt beschadigd.

GlobeskaterIJshaas schreef:G1ant schreef:Jammer dat dit topic zo enorm vervuild wordt met onzin!Lommers heeft 90 % zeker gewoon zijn zaakjes niet betaald. Omdat hij het niet kon of vanwege laksigheid? Geen idee, nu weer schaatsen graag!
Als dit klopt, en ik kan het bijna niet geloven, dan heeft de KNSB wel echt schadalig slecht en amateuristisch gehandeld. Dan is het hun schuld dat er allerlei speculaties in de wereld zijn geholpen en dat deze jongen zo wordt beschadigd.
maar als dit klopt dan zou het toch ook voor zijn zusje gelden??

spacecowboy schreef:Naast Lommes nog twee verdachte junioren uit SARA

Joanne schreef:VANCOUVER - Een Nederlandse schaatsjunior uit het gewest Gelderland is dit seizoen bij een wedstrijd positief bevonden op doping. De KNSB heeft de zaak doorverwezen naar zijn eigen tuchtcommissie en de jongen, die als een talent geldt, in afwachting van de uitspraak voorlopig geschorst.
Het is de eerste maal in de geschiedenis dat een Nederlandse schaatser positief is bevonden op doping. „Het is een vervelend incident. Ik betreur het ten zeerste dat het cleane imago van het schaatsen in het algemeen en dat van het jeugdschaatsen in het bijzonder een fikse deuk oploopt”, reageert bondscoach Wopke de Vegt.

Gebruikers in dit forum: Monique en 1 gast