beennummers
Moderator: Moderators
6 berichten
• Pagina 1 van 1
beennummers
Soms (heel soms
) wordt ik ingehaald. Door iemand met een beennummer. Soms, heel soms, kan ik hem dan een tijdje bijhouden en vraag ik me daarna af wie was dat? Was het een A/B/C Rijder? Een 'master'? Een junior?
Kortom waar vind ik nummerlijsten? En heel concreet, hopelijk goed onthouden: nr 10 rode cijfers, gele ondergrond; WIE?
Kortom waar vind ik nummerlijsten? En heel concreet, hopelijk goed onthouden: nr 10 rode cijfers, gele ondergrond; WIE?
- SprintMaster

-
Re: beennummers
Sommige masters hebben rode nummers.
Info over de regio NO vind je op http://www.marathonschaatsenregiono.nl/
Info over de regio NO vind je op http://www.marathonschaatsenregiono.nl/
Geniet er nog van zo lang het nog kan. Want de elite die is er niet voor de gewone man. ..........
bantega schreef:Soms (heel soms) wordt ik ingehaald. Door iemand met een beennummer. Soms, heel soms, kan ik hem dan een tijdje bijhouden en vraag ik me daarna af wie was dat? Was het een A/B/C Rijder? Een 'master'? Een junior?
Rood op geel is Masters-2 uit Noord-Oost competitie en dat is Douwe Hessel Brouwer uit Ferwert (23e in Duurswold; tevens assistent-rayonhoofd Birdaard van elfstedentocht). Echte natuurijsman en zou dus heel goed kunnen...
janzwabu schreef:bantega schreef:Soms (heel soms) wordt ik ingehaald. Door iemand met een beennummer. Soms, heel soms, kan ik hem dan een tijdje bijhouden en vraag ik me daarna af wie was dat? Was het een A/B/C Rijder? Een 'master'? Een junior?
Rood op geel is Masters-2 uit Noord-Oost competitie en dat is Douwe Hessel Brouwer uit Ferwert (23e in Duurswold; tevens assistent-rayonhoofd Birdaard van elfstedentocht). Echte natuurijsman en zou dus heel goed kunnen...
Thx, dat moet 'em geweest zijn, stond idd iets Fries op zn rug. Was op Flevonice btw. Ik voel me vereerd, nr23 van een klassieker.
Waar vind je dat soort nummerlijsten?
bantega schreef:Waar vind je dat soort nummerlijsten?
De toprijders op knsb/schaatsen.nl en alle regionaal (en ook nationaal) rijdende masters staan verzameld op www.masterskating.nl . De overigen zijn (soms) te vinden op gewestelijke/regionale sites, maar dat is vaak wel even zoeken...
6 berichten
• Pagina 1 van 1