Hier adverteren?

beennummers

Marathonwedstrijden, Natuurijsklassiekers...

Moderator: Moderators

4e plaats

beennummers

Berichtdoor bantega » di jan 04, 2011 22:26

Soms (heel soms 8) ) wordt ik ingehaald. Door iemand met een beennummer. Soms, heel soms, kan ik hem dan een tijdje bijhouden en vraag ik me daarna af wie was dat? Was het een A/B/C Rijder? Een 'master'? Een junior?
Kortom waar vind ik nummerlijsten? En heel concreet, hopelijk goed onthouden: nr 10 rode cijfers, gele ondergrond; WIE?

Sponsor

beennummers

Sponsor

Hier adverteren?

Gouden medaille

Re: beennummers

Berichtdoor SprintMaster » di jan 04, 2011 23:22

Sommige masters hebben rode nummers.

Info over de regio NO vind je op http://www.marathonschaatsenregiono.nl/
Geniet er nog van zo lang het nog kan. Want de elite die is er niet voor de gewone man. ..........

Bronzen medaille

Berichtdoor Mcat » wo jan 05, 2011 1:25

Erben Wennemars heeft A10 op zijn been staan.

5e plaats

Berichtdoor janzwabu » do jan 06, 2011 14:29

bantega schreef:Soms (heel soms 8) ) wordt ik ingehaald. Door iemand met een beennummer. Soms, heel soms, kan ik hem dan een tijdje bijhouden en vraag ik me daarna af wie was dat? Was het een A/B/C Rijder? Een 'master'? Een junior?
Kortom waar vind ik nummerlijsten? En heel concreet, hopelijk goed onthouden: nr 10 rode cijfers, gele ondergrond; WIE?

Rood op geel is Masters-2 uit Noord-Oost competitie en dat is Douwe Hessel Brouwer uit Ferwert (23e in Duurswold; tevens assistent-rayonhoofd Birdaard van elfstedentocht). Echte natuurijsman en zou dus heel goed kunnen...

4e plaats

Berichtdoor bantega » do jan 06, 2011 20:00

janzwabu schreef:
bantega schreef:Soms (heel soms 8) ) wordt ik ingehaald. Door iemand met een beennummer. Soms, heel soms, kan ik hem dan een tijdje bijhouden en vraag ik me daarna af wie was dat? Was het een A/B/C Rijder? Een 'master'? Een junior?

Rood op geel is Masters-2 uit Noord-Oost competitie en dat is Douwe Hessel Brouwer uit Ferwert (23e in Duurswold; tevens assistent-rayonhoofd Birdaard van elfstedentocht). Echte natuurijsman en zou dus heel goed kunnen...

Thx, dat moet 'em geweest zijn, stond idd iets Fries op zn rug. Was op Flevonice btw. Ik voel me vereerd, nr23 van een klassieker.
Waar vind je dat soort nummerlijsten?

5e plaats

Berichtdoor janzwabu » do jan 06, 2011 21:27

bantega schreef:Waar vind je dat soort nummerlijsten?

De toprijders op knsb/schaatsen.nl en alle regionaal (en ook nationaal) rijdende masters staan verzameld op www.masterskating.nl . De overigen zijn (soms) te vinden op gewestelijke/regionale sites, maar dat is vaak wel even zoeken...

Keer terug naar Marathon