Monique schreef:Speciaal voor GoDennyGo: een topic speciaal over Sven in Vancouver, zodat andere topics niet constant over Sven gaan.Hier kan iedereen die graag over Sven babbelt zijn/haar verhaal kwijt.

Payday schreef:Omdat het kabinet nog niet tot een definitieve reactie is gekomen op de conclusies van het Irak-rapport van de Commissie Davids, zal premier Balkenende (foto, links) komende week mogelijk niet afreizen naar de Olympische Winterspelen om Sven Kramer en collegasporters te supporteren naar eremetaal.
Vooralsnog ga ik ervan uit dat ik naar Vancouver ga,’ aldus Balkenende. ‘Maar als staatszaken dat niet toelaten dan ga ik niet.’
Maandag onderneemt het kabinet een nieuwe poging om te komen tot een definitieve reactie. (MB)
De medaille kansen voor Sven dalen.

leenstrafan schreef:Ik wil een poll... Hoe vaak wint Sven goud? 0, 1, 2, 3 of 4?
unibet schreef:How many individual gold medals will the athlete win during the Olympics?
0: 10,00
1: 3,00
2: 1,42
3: 25,00

dedeut schreef:Payday schreef:Omdat het kabinet nog niet tot een definitieve reactie is gekomen op de conclusies van het Irak-rapport van de Commissie Davids, zal premier Balkenende (foto, links) komende week mogelijk niet afreizen naar de Olympische Winterspelen om Sven Kramer en collegasporters te supporteren naar eremetaal.
Vooralsnog ga ik ervan uit dat ik naar Vancouver ga,’ aldus Balkenende. ‘Maar als staatszaken dat niet toelaten dan ga ik niet.’
Maandag onderneemt het kabinet een nieuwe poging om te komen tot een definitieve reactie. (MB)
De medaille kansen voor Sven dalen.
Ik neem de kaartjes van Balkie wel over als hij niet gaat. Iedereen mee eens?

Schaatsfan86 schreef:Is Dedeut een zij? Laat ik nu altijd gedacht hebben dat het een hij was.Sorry Dedeut!
Mcat schreef:Moeten we wel de hotelkamer delen

schaatsfan86 schreef:In dat geval wil ik wel met dedeut mee als hij toch een hij is.

schaatsupdate.nl schreef:De laatste voorbereidingen op de Olympische Spelen lijkt Sven Kramer ogenschijnlijk
ontspannen af te werken. De grote favoriet op de 5.000 en 10.000 meter trainde vrijdag uiterst geconcentreerd op de Richmond Olympic Oval. "Maar het meeste werk is al gedaan, hè," zei hij na afloop tegen de KNSB.
De kopman van TVM heeft nog niet veel meegekregen van de olympische sfeer. Op de de ijsbaan zijn de vijf olympische ringen wel overal zichtbaar, maar in Richmond, waar de ijsbaan ligt, zijn er niet veel olympische uitingen te zien. "Ik merk er weinig van," zegt Kramer. "Ik kom ook maar weinig buiten. Ik concentreer me op datgene wat ik moet doen: Schaatsen en veel rusten."
De TVM-ploeg verblijft momenteel in het Hilton-hotel in Richmond. Pas over enkele dagen verkast de formatie van coach Gerard Kemkers naar de hectiek van het olympische dorp.

Monique schreef:Ik denk dat Sven 2x goud gaat halen. De TP en de 1500 meter gaat allebei niet lukken denk ik. Uiteraard hoop ik dat ik er helemaal naast zit.

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten