Sabine schreef:Ik zie Marsicano als outsider, gezien zijn matige vorm van dit jaar.
Ik zie Shani dus echt nooit een medaille halen. Volgens mij heeft hij ook zo'n beetje nooit een medaille gehaaldin ieder geval niet in een vol deelnemersveld. Dus ik ben het wat dat betreft niet met jullie eens.
Maar goed ik zal Marsicano even bij outsiders zetten en Contin vond ik ook een goede.

dedeut schreef:Sabine schreef:Ik zie Marsicano als outsider, gezien zijn matige vorm van dit jaar.
Ik zie Shani dus echt nooit een medaille halen. Volgens mij heeft hij ook zo'n beetje nooit een medaille gehaaldin ieder geval niet in een vol deelnemersveld. Dus ik ben het wat dat betreft niet met jullie eens.
Maar goed ik zal Marsicano even bij outsiders zetten en Contin vond ik ook een goede.
Vorig jaar werd Marsicano op de WK afstanden ook ineens 3e op de WK afstanden terwijl hij slechts eenmaal zesde was geworden tijdens de wereldbeker (de rest slechter). Wat betreft Davis, ik acht de kans niet heel groot inderdaad. Echter, een Davis in topvorm (en in een Olympische roes) geef ik toch wel een kansje.

Nogevendit schreef:Verheijen kan nog best toch, moet eerst een Nederlander afvallen, komt hij dan nog in aanmerking ?
Moet vervolgens nog even de wedstrijd winnen ook, allemaal best, maar daar wil ik dan wel meer dan 18 x de inleg voor.
Heb t nog niet zo gevolgd allemaal, maar Davis doet de 10 niet, maar de 5 toch wel ? Hij staat niet bij de bookies.
Verder vind ik het flauw om nou 8 namen te noemen, da's geen voorspellen meer.
1. Kramer 6.12
2. de Jong 6.14
3. Bokko 6.15

Mazter schreef:Zover zit Davis niet van de rest vandaan. Als hij zijn toptijd (llaagland) verbetert en 4 man hebben een mindere dag dan kan hij een medaille pakken:
6.09.74 Kramer S ( 6) Hamar 090207 1
6.14.12 de Jong ( 3) H'veen 091227 1
6.14.68 Hedrick ( 4) Torino 060211 1
6.17.45 Bøkko ( 6) Kolomna 080112 2
6.17.86 Fabris (Kolomna 080112 4
6.19.21 Blokhuijsen ( 2) H'veen 091114 1
6.19.66 Davis ( 5) Milwaukee 081026 2
6.22.76 Skobrev ( 3) H'veen 091114 4

dedeut schreef:Mazter schreef:Zover zit Davis niet van de rest vandaan. Als hij zijn toptijd (llaagland) verbetert en 4 man hebben een mindere dag dan kan hij een medaille pakken:
6.09.74 Kramer S ( 6) Hamar 090207 1
6.14.12 de Jong ( 3) H'veen 091227 1
6.14.68 Hedrick ( 4) Torino 060211 1
6.17.45 Bøkko ( 6) Kolomna 080112 2
6.17.86 Fabris (Kolomna 080112 4
6.19.21 Blokhuijsen ( 2) H'veen 091114 1
6.19.66 Davis ( 5) Milwaukee 081026 2
6.22.76 Skobrev ( 3) H'veen 091114 4
Marsicano met zijn 6,20,06 ook in dit rijtje thuis. Weet iemand wat het laaglandrecord van Contin is?

jeroen88 schreef:Dit zijn de schaatsers die zoiezo meedoen op de 5km er zijn nog 3 plekken over
-Sven Kramer - Marco Weber
-Bob de Jong - Robert Lehmann
- Jan Blokhuijsen - Enrico Fabris
- Chad Hedrick - Hiroki Hirako
- Trevor Marsicano - Shigejuki Dejima
- Shani Davis - Seung-Hoon Lee
- Alexis Contin - Haralds Silovs
- Lucas Makowksy - Havard Bokko
- Denny Morrison - Henrik Christiansen
-Patrick Beckert - Slawomir Chmura
- Ivan Skobrev - Aleksandr Rumyantsev
- Roger Schneider - Johan Rojler
- Shane Dobbin
toch vind ik dat je Dobbin, Contin, Silovs en Lee niet moet onderschatten. Ze hebben dit jaar goede tijden gereden en zijn redelijk onbekend. ik bedoel van Hirako en Chmura bijvoorbeeld hoef je geen verrassing te verwachten. dat hebben ze de afgelopen paar jaar ook niet gedaan

Duif schreef:Jan Blokuijsen wordt de Jens Boden van deze OS. Nooit in de A groep WC gereden en dan brons

Duif schreef:Jan Blokuijsen wordt de Jens Boden van deze OS. Nooit in de A groep WC gereden en dan brons pakken !
Roger Schneider heeft zich inderdaad niet gekwalificeerd volgens de normen van het Zwisters NOC. Joshua Lose
neemt dan zijn plaats in. Kris Schildermans staat nu op de eerste reserveplaats.

Sabine schreef:Duif schreef:Jan Blokuijsen wordt de Jens Boden van deze OS. Nooit in de A groep WC gereden en dan brons pakken !
Roger Schneider heeft zich inderdaad niet gekwalificeerd volgens de normen van het Zwisters NOC. Joshua Lose
neemt dan zijn plaats in. Kris Schildermans staat nu op de eerste reserveplaats.
Dat zou erg mooi zijn. Er even vanuit gaande dat Sven dan goud wint en Bob zilver zouden we beginnen met een compleet oranje podium! Maar goed we moeten het nog maar zien gebeuren natuurlijkik hoop in ieder geval met je mee

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten