Nee, hij heeft zijn werk gedaan en het pakt nu toevallig zo uit.
Payday schreef:In neem aan dat Arie Koops voornamelijk verantwoordelijk is voor het verzinnen van de regels en ik wil wel eens weten wat de forumdeelnemers vinden van de verantwoordelijkheid die Koops heeft voor de uitschakeling van Verheijen.

spook schreef:Op dit moment, 18 dagen voor de Spelen, is Jan Blokhuijsen sneller dan Carl Verheijen. Het zou toch nog veel stommer zijn om dan Carl Verheijen te sturen? In het eerste deel van het seizoen heeft Verheijen ook niet bewezen dat hij veel beter was dan Blokhuijsen. Als je de B-groep meetelt dan heeft Blokhuijsen wel een podiumplek behaald en Verheijen niet. Het is dus absoluut niet logisch om Verheijen meer rechten te geven dan Blokhuijsen!

Payday schreef:spook schreef:Op dit moment, 18 dagen voor de Spelen, is Jan Blokhuijsen sneller dan Carl Verheijen. Het zou toch nog veel stommer zijn om dan Carl Verheijen te sturen? In het eerste deel van het seizoen heeft Verheijen ook niet bewezen dat hij veel beter was dan Blokhuijsen. Als je de B-groep meetelt dan heeft Blokhuijsen wel een podiumplek behaald en Verheijen niet. Het is dus absoluut niet logisch om Verheijen meer rechten te geven dan Blokhuijsen!
Spook als je zo redeneert kunnen we wellicht op 12 februari nog een AKT3 houden. Wie daar wint kan een dag later de 5 km rijden.
Die is immers pas echt goed in vorm.

dedeut schreef:In mijn ogen zijn er twee dingen mis in het kwalificatiesysteem: (1) de normen voor kwalificatie (top 8 ) zijn iets te soepel (top 5 zou beter zijn), (2) Ze hadden Verheijen en bruintjes moeten begunstigen in de loting (in ieder geval tov blokhuijsen, Olde Heuvel en wust die al eens verslagen waren).. Mbt tot (1), dit vind ik geen al te zware fout en ik neem het Koops en consorten niet kwalijk dat ze de negatieve consequenties daarvan niet hebben voorzien. Mbt (2), ik denk niet dat Koops daar inspraak in heeft gehad. Wat mij betreft mag Koops dus aanblijven. Wel moet hij het systeem licht aanpassen voor 2014..

leenstrafan schreef:
Ook ben ik het eens met MSc en dedeut, het systeem heeft in grote lijnen gewerkt, maar op details zou het beter kunnen. Achteraf is het altijd makkelijker praten, maar iemand die kan aantonen dat hij voor het AKT een systeem bedacht heeft waar uiteindelijk een sterker deelnemersveld uit was gekomen mag zich melden.
.

Payday schreef:
Spook als je zo redeneert kunnen we wellicht op 12 februari nog een AKT3 houden. Wie daar wint kan een dag later de 5 km rijden.
Die is immers pas echt goed in vorm.

Payday schreef:Ik ben natuurlijk niet voor niets deze poll begonnen. Natuurlijk moet een man weg die zulk slecht werk aflevert. En het is zeker niet allemaal "achteraf wetenschap", veel van het maleur is al voorspeld in de topics. En het had ook nog wel veel erger uit kunnen pakken. Nu is Verheijen het enige echte slachtoffer van het wanbeleid van de KNSB. Je kunt toch niet anders dan van wanbeleid spreken als een rijder die op het al een jaar van te voren afgesproken moment met 7 seconden verschil wint en die dan vier weken later met 1 seconde verschil verliest niet naar de OS mag, omdat toevallig een rijder die helemaal geen rol speelt in deze zaak heeft afgezegd voor het AKT1. Ik hoop dat het NOC-NSF als nog ingrijpt en Blokhuijsen niet accepteert. Onkunde van de KNSB mag niet te koste gaan van de rijders.

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten