Waar is Wesley Lommers?

NK, EK, WK, OS, Worldcup...

Moderators: Krizz, Lisan

Berichtdoor Hitman » do Mrt 05, 2009 14:17

Davos schreef:Wesley, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je hier op de een of andere manier sterker uitkomt, dat dit ergens goed voor geweest is en dat je er niets aan overhoudt!
Dat heb jij mooi gezegt; sluit ik mij helemaal bij aan.
Chemie or not to be; that's the question
Hitman
4e plaats
4e plaats

Bookmark and Share

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Flip » do Mrt 05, 2009 14:17

Er is veel meer aan de hand wat betreft de doping dan dat jullie denken.
Er word onder druk van ouders trainers en de sporter zelf, zeker weten gebruikt. Alleen het probleem is je kunt het niet bewijzen. Maar 1+1=2.
En ik denk dat de bond dit ook ziet. Vandaar dat er meer gecontroleerd gaat worden op grote wedstrijden.
Flip
Toeschouwer
Toeschouwer

Berichtdoor leenstrafan » do Mrt 05, 2009 14:34

G1ant schreef:(...) In beide gevallen zal het niet lang duren voordat ook bijvoorbeeld De Telegraaf erop zit, en dan wel met sensatie-lading. (...) "14 jarige schaatser blijkt 27" scoort natuurlijk in beide gevallen heel goed voor dat publiek. (...)
Zo ver voor de komische noot. :P

Als 2014 inderdaad Pa Lommers is en de verhalen over hoe sneu Wesley en Dominique in het echt zijn kloppen, dan nog is het absurd. Of het nou doping of leeftijdsfraude is, dat hoort gewoon niet. Doping associeer ik met Wit-Rusland en Oost-Duitsland (en wielrennen) en leeftijdsfraude met Chinese turners. Maar laten we netjes even de KNSB afwachten, die zitten er toch dieper in dan wij hier.
De één is fan van marathonschaatsen; ik ben fan van Marrit-on-schaatsen.
Gebruikers-avatar
leenstrafan
Zilveren medaille
Zilveren medaille

Berichtdoor Regenboog » do Mrt 05, 2009 14:36

Hitman schreef:
Davos schreef:Wesley, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je hier op de een of andere manier sterker uitkomt, dat dit ergens goed voor geweest is en dat je er niets aan overhoudt!

En om even aan te vullen: als schaatsers de kans kregen om met Wesley te praten, vonden ze hem altijd een sympathieke jongen. Dus Wesley: het gaat er uiteindelijk om hoe je als mens bent (en dat zit dus wel snor) en niet hoe hard je wel niet kan schaatsen.
Regenboog
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor GlobeskaterIJshaas » do Mrt 05, 2009 14:37

voor wesley zelf hoop ik dat alles een storm in een glas water is,.. want dit is wel heel sneu als mensen over de ruggen van hun kind zo bezig zijn!
GlobeskaterIJshaas
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor xRedStar » do Mrt 05, 2009 15:53

Regenboog schreef:
Hitman schreef:

En om even aan te vullen: als schaatsers de kans kregen om met Wesley te praten, vonden ze hem altijd een sympathieke jongen. Dus Wesley: het gaat er uiteindelijk om hoe je als mens bent (en dat zit dus wel snor) en niet hoe hard je wel niet kan schaatsen.

Wesley is ook geen rare jongen, maar het komt vooral door de reputatie(vooroordelen) rondom pa Lommers. Daardoor ontstaan vooroordelen over Wesley, dit vind ik wel jammer. Er geld niet altijd zo vader zo zoon
xRedStar
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor xRedStar » do Mrt 05, 2009 15:55

En hoe moet het nu met Dominique, die komt nu ook niet meer zo geloof waardig over wat betreft het heel hard rijden(wat er ook aan de hand mag wezen)
xRedStar
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor G1ant » do Mrt 05, 2009 16:21

xRedStar schreef:
Regenboog schreef:
Hitman schreef:

Wesley is ook geen rare jongen, maar het komt vooral door de reputatie(vooroordelen) rondom pa Lommers. Daardoor ontstaan vooroordelen over Wesley, dit vind ik wel jammer. Er geld niet altijd zo vader zo zoon

Zo gaat het heel vaak. Ik ken de Lommersjes niet echt, maar een vergelijking met tennissers als Richard en Micha Krajiceck en John van Lottum komt bij mij op. Hebben ook dwingende vaders gehad die voor veel problemen zorgden rond de baan. Maar zelf zijn het uiteindelijk uitstekende personen geworden, die door iedereen enorm worden gewaardeerd om hun gedrag. Hopelijk wacht Wesley ook een mooie toekomst. Binnen of buiten het schaatsen. Ik wens hem vanaf deze plek veel succes en sterkte.
Hoogachtend,

G1ant
G1ant
Zilveren medaille
Zilveren medaille

Berichtdoor MartijnBlaas » do Mrt 05, 2009 16:27

xRedStar schreef:En hoe moet het nu met Dominique, die komt nu ook niet meer zo geloof waardig over wat betreft het heel hard rijden(wat er ook aan de hand mag wezen)

nou als er inderdaad doping in het spel is dan hoeft dat nog niet meteen te betekenen dat Dominique ook doping gebruikt het ziet er misschien wat raar uit maar het hoeft natuurlijk niet!

Ik heb Welsey vaak gezien bij de Noord-Oost competitie en hij rijd altijd alleen en volgens mij komt dat niet door dat hij onsympathiek is maar omdat ze eerder 'bang' zijn voor hem/zijn vader.
Gebruikers-avatar
MartijnBlaas
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor xRedStar » do Mrt 05, 2009 16:32

MartijnBlaas schreef:
xRedStar schreef:En hoe moet het nu met Dominique, die komt nu ook niet meer zo geloof waardig over wat betreft het heel hard rijden(wat er ook aan de hand mag wezen)

nou als er inderdaad doping in het spel is dan hoeft dat nog niet meteen te betekenen dat Dominique ook doping gebruikt het ziet er misschien wat raar uit maar het hoeft natuurlijk niet!

Ik heb Welsey vaak gezien bij de Noord-Oost competitie en hij rijd altijd alleen en volgens mij komt dat niet door dat hij onsympathiek is maar omdat ze eerder 'bang' zijn voor hem/zijn vader.

Dat is waar, het hoeft niet zo te zijn. Maar dan wordt het wel verdacht..

Ik denk dat inderdaad waar is, en voor de rest rond de baan, kun je ook bijna niets tegen hem zeggen omdat pa steeds in de buurt is..
xRedStar
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Oxylus » do Mrt 05, 2009 17:39

Flip schreef:Er is veel meer aan de hand wat betreft de doping dan dat jullie denken.
Er word onder druk van ouders trainers en de sporter zelf, zeker weten gebruikt. Alleen het probleem is je kunt het niet bewijzen. Maar 1+1=2.
En ik denk dat de bond dit ook ziet. Vandaar dat er meer gecontroleerd gaat worden op grote wedstrijden.

Hoe serieus denk je dat we je nemen als je als noob op dit forum een beetje probeert te stoken en beschuldigingen gaat uiten die je niet onderbouwd met feiten? Of ben je een sokpop van een vast forumlid hier? Treurig figuur.
Oxylus
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor Lisan » do Mrt 05, 2009 17:54

Laten we het onderzoek afwachten en tot het moment dat de KNSB naar buiten komt met meer informatie. Ben zeer benieuwd hoe dit zit en vind het wel erg sneu voor Wesley Lommers.
Gebruikers-avatar
Lisan
Moderator
Moderator

Berichtdoor Flip » do Mrt 05, 2009 23:20

Oxylus schreef:
Flip schreef:Er is veel meer aan de hand wat betreft de doping dan dat jullie denken.

Hoe serieus denk je dat we je nemen als je als noob op dit forum een beetje probeert te stoken en beschuldigingen gaat uiten die je niet onderbouwd met feiten? Of ben je een sokpop van een vast forumlid hier? Treurig figuur.

Wat reageer jij heftig zeg. Je gebruikt toch zelf niet?

http://www.nu.nl/sport/1911988/jonge-wi ... slaap.html

http://www.sport.be/nl/andere/article.h ... _ID=314033

http://www.ond.vlaanderen.be/nieuws/arc ... doping.htm
Flip
Toeschouwer
Toeschouwer

Berichtdoor Sabine » do Mrt 05, 2009 23:37

Ik had toch niet verwacht dat er echt wat achter zat.

Jammer dat het ervan lijkt dat Wesley zelf, een 14-jarige jongen, slachtoffer is geworden van zijn omgeving.

Ik denk trouwens dat het geen doping is want daar wordt normaal gesproken anders over bericht en mee gehandeld. Maar dit is natuurlijk wel een uniek geval.
Wordt nu lid van de Svencouver-hyves!
http://svencouver.hyves.nl/

Site over Sven:
http://www.october-rain.org/sven/
Gebruikers-avatar
Sabine
Gouden medaille
Gouden medaille

Berichtdoor Lammert » vr Mrt 06, 2009 0:10

nino schreef:Dat lijkt me ijdele hoop als het echt om sportverdwazing gaat. Want dan praat je toch over een schandaal van jewelste? Dat een ouders besluiten om hun kind totaal te isoleren is al tamelijk dubieus, maar als ze dat kind ook nog zo in verlegenheid brengen, dan is dat gewoon ronduit misdadig.

Maar goed, we weten niet precies waar het om gaat, misschien heeft ie gewoon een jointje opgestoken.

Scherp opgemerkt! En fraai opgeschreven ook. Helemaal mee eens.
Gebruikers-avatar
Lammert
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor nino » vr Mrt 06, 2009 5:42

Lammert schreef: En fraai opgeschreven ook.
:)

Bedankt voor de lift. Het was natuurlijk een kunststukje van jou.

(Misschien ga ik ook maar gewoon een jointje opsteken.)
Gebruikers-avatar
nino
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor Oxylus » vr Mrt 06, 2009 9:17

Flip schreef:
Oxylus schreef:

Mag ik vragen waarom jij als noob hier binnenkomt behalve dan om dubieuze berichtjes te plaatsen en linkjes te leggen naar wielerberichten? Als je mensen zwart wil maken ga dan lekker naar een wielerforum ofzo, tot die tijd ben je hier wat mij betreft niet welkom.
Oxylus
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor Flip » vr Mrt 06, 2009 9:47

Oxylus schreef:
Flip schreef:
Oxylus schreef:

Mag ik vragen waarom jij als noob hier binnenkomt behalve dan om dubieuze berichtjes te plaatsen en linkjes te leggen naar wielerberichten? Als je mensen zwart wil maken ga dan lekker naar een wielerforum ofzo, tot die tijd ben je hier wat mij betreft niet welkom.

Ik reageer noob op het onderwerp doping omdat het niet alleen gevaarlijk is maar ook oneerlijk tegenover je mede sporters
en daar moeten we met z'n alle voor waken en degen die hier besproken word op dit forum daarvan zal ik de laatste zijn die hem beschuldig. Alleen ik krijg op dit forum het gevoel dat doping onmogelijk is.
En dat is niet zo. Ik heb naar mijn mening niets verkeerd geschreven.
Flip
Toeschouwer
Toeschouwer

Berichtdoor allard » vr Mrt 06, 2009 10:08

Jongens(of meiden), kunnen we even ophouden met elkaar aan te vallen. Dan kan alles weer over het onderwerp gaan.

Deze discussie zetten jullie maar via PB voort.
Gebruikers-avatar
allard
Moderator
Moderator

Berichtdoor Willem_H » vr Mrt 06, 2009 10:59

Al blijft het gissen wat er werkelijk aan de hand is... Flip heeft in 1 ding gelijk... je moet niet zeggen dat het niet KAN gebeuren... in USA is voor beide 'geruchten' aan een spraakmakende zaak geweest:

http://www.tbo.com/news/metro/MGBMDX2Y5BF.html

James Gahan admitted giving the synthetic testosterone and human growth hormone to his son, Corey, a champion in-line skater, who was banned from the sport, for at least two years, beginning in 2003, when the boy was 13.

http://sportsillustrated.cnn.com/more/news/2001/08/31/almonte_14_ap/

SANTO DOMINGO, Dominican Republic (AP) -- Little League pitcher Danny Almonte is no longer perfect -- because he's no longer 12.

The boy who dominated the Little League World Series with his 70 mph fastballs was ruled ineligible Friday after government records experts determined he actually is 14, and that birth certificates showing he was two years younger were false.

ik weet ook niet wat er gebeurd is... "just don't say it can't happen" :wink:
Willem_H
Toeschouwer
Toeschouwer

VorigeVolgende

Terug naar Lange baan