Waar is Wesley Lommers?

NK, EK, WK, OS, Worldcup...

Moderators: Krizz, Lisan

Berichtdoor nino » vr Mrt 06, 2009 11:27

Willem_H schreef:Al blijft het gissen wat er werkelijk aan de hand is... Flip heeft in 1 ding gelijk... je moet niet zeggen dat het niet KAN gebeuren...

...

ik weet ook niet wat er gebeurd is... "just don't say it can't happen" :wink:

Niemand op dit forum heeft zoiets beweerd. Er zijn wel forumleden die vinden dat we niet te snel moeten (ver)oordelen; dat lijkt mij wijs.
Gebruikers-avatar
nino
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Bookmark and Share

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Hank » vr Mrt 06, 2009 11:37

Volgens www.schaatsenzo.nl

Wesley Lommers voorlopig geschorst door KNSB
05-03-2009
C-junior Wesley Lommers is door de KNSB voorlopig geschorst. Tegenover SchaatsENZO.nl verklaart persvoorlichter Huub Snoep dat er een procedure tegen Lommers loopt maar dat de bond daaromtrent geen mededelingen kan doen. 'Het is moeilijk in te schatten wanneer er een uitspraak volgt, dat is afhankelijk van beide partijen,' aldus de KNSB-voorlichter tegenover SchaatsENZO.nl.

Lommers rijdt al een aantal weken geen wedstrijden meer. In de SARA-database van de KNSB zijn de uitslagen van het lopende seizoen van de nummer twee van het NK allround bij de C-junioren niet meer op te vragen. Naast schaatser is Lommers ook een fanatiek skeeleraar. Of deze voorlopige schorsing ook wordt overgenomen door de skatebond is nog niet duidelijk. Voorzitter Henk Reurink van Skatebond Nederland meldt tegenover SchaatsENZO.nl dat de skatebond hierover nog een standpunt moet innemen. 'In het geruchtencircuit hadden wij al iets vernomen maar dit is nieuwe informatie voor ons. Binnenkort volgt overleg met de KNSB,' aldus Reurink.
Hank
5e plaats
5e plaats

Berichtdoor Oxylus » vr Mrt 06, 2009 11:54

Willem_H schreef:Al blijft het gissen wat er werkelijk aan de hand is... Flip heeft in 1 ding gelijk... je moet niet zeggen dat het niet KAN gebeuren... in USA is voor beide 'geruchten' aan een spraakmakende zaak geweest:

http://www.tbo.com/news/metro/MGBMDX2Y5BF.html

James Gahan admitted giving the synthetic testosterone and human growth hormone to his son, Corey, a champion in-line skater, who was banned from the sport, for at least two years, beginning in 2003, when the boy was 13.

http://sportsillustrated.cnn.com/more/news/2001/08/31/almonte_14_ap/

SANTO DOMINGO, Dominican Republic (AP) -- Little League pitcher Danny Almonte is no longer perfect -- because he's no longer 12.

The boy who dominated the Little League World Series with his 70 mph fastballs was ruled ineligible Friday after government records experts determined he actually is 14, and that birth certificates showing he was two years younger were false.

Ah Flip heeft een kloontje van zichzelf gecreeerd.
Oxylus
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor G1ant » vr Mrt 06, 2009 12:04

Het is inderdaad belachelijk om te zeggen dat doping bij jonge schaatsers regelmatig voorkomt, zonder enkele aanwijzing.

Ook stoor ik me enorm aan het feit dat de dood van een jonge wielrenner gelijk aan doping wordt gekoppeld, zonder enig bewijs. Alsof de dood zelf voor de nabestaanden al niet erg genoeg is. En alsof er nooit mensen jong sterven om andere redenen dan doping.

Maar de voorbeelden van Willem H zijn wel pijnlijk treffend over hoe ziek sommige ouder zijn in hun scoringsdrang. We weten echter totaal maar dan ook totaal niet of dit bij Lommers het geval is, dus het is te veel te vroeg om dit soort vergelijkingen te maken.
Hoogachtend,

G1ant
G1ant
Zilveren medaille
Zilveren medaille

Berichtdoor Willem_H » vr Mrt 06, 2009 12:17

Oxylus schreef:Ah Flip heeft een kloontje van zichzelf gecreeerd.

nej hoor... ik ben geen Flip... Een admin mag dat verifieren als je dat graag wilt. Ik meng me niet graag in dergelijke discussies dus vandaar een kloon. Maar zoalng ik geen beschuldigingen maak zie ik geen problemen tegen een kloon hebben!!

Wellicht zijn sommigen hard voor ze... wellicht roepen ze dat over zichzelf af. En als er mensen praten over 'ze' dan weet ieder mens met enige kennis van het gedrag van deze familie dat het dan voornamelijk over de ouders gaat!! Dat hoeft er niet telkens bijgezegd te worden wat mij betreft!

En ik kan me weinig redenen voor de geest halen om geschorst te worden EN dat je tijden geschrapt worden... In het internationale doping regelement staat zelfs dat resultaten pas geschrapt worden NAdat het geconstateerd is... tenzij er een bekentenis is of de aanwijzingen sterk genoeg zijn om resultaten van eerder ook te schrappen! Maar alle (andere) redenen die mij voor de geest komen daar kun je de jongen zelf waarschijnlijk niet op afrekenen... Zelfs voor eventueel onsportief gedrag kun je geschorst worden maar niet met terugwerkende kracht!

Tenslotte: als het allemaal wel mee zou vallen dan was dat al lang naar buiten gebracht want de internationale fora en websites maken ook al melding van de zaak... en alle betrokkenen zullen weten dat als het niet zo erg was dan kan er een hoop schade worden voorkomen door eerder een mededeling te doen.

En roddelen is menselijk. Wat er in de wandelgangen gezegd wordt mag ook best op een forum staan. Achter iemand zijn rug om praten vindt ik nog minder netjes dan het openbaar doen. ALS ze nu de behoefte hebben om te reageren dan hebben ze tenminste de kans. Dat kan in de wandelgangen niet!

:wink:

(tenslotte hoop ik van harte dat het geen leeftijdsfraude betreft... want als zijn europese relay titel wordt afgenomen dan zijn er nog 2 goede jongens die een mooie titel verliezen!!)

owja... en nu moet ik nog zeggen dat we maar moeten afwachten natuurlijk!
Willem_H
Toeschouwer
Toeschouwer

Berichtdoor xRedStar » vr Mrt 06, 2009 15:01

Ik wil niet stoken ofzo, maar onderstaande vond ik toevallig op internet, en wel erg grappig. Aangezien familie Lommers toch regelmatig in Erfurt is te vinden..

http://www.schaatspeloton.nl/columns/column.php?id=860
Wanneer ik naar het squat-gedeelte loop wordt ik door een van hen aangesproken. Hij vraagt me waar ik vandaan kom omdat ik met een raar accent spreek. “Aus Holland”, zeg ik. “Ow das ist auch schön, wir hollen immer unsere Dope aus Holland. Hast du etwas dabei?” (vrij vertaald wilde hij drugs van me hebben.) Terwijl ik hem vraag waarom hij als sporter wiet van mij kopen wil schrik ik van het geen wat mij in de ogen valt. Een van zijn vrienden steekt op dat moment net een insulinespuit zijn lichaam binnen. De jongen zegt dat hij geen wiet van mij wil, hij weet me te vertellen dat goede anabole steroïden bijna alleen maar in Nederland te verkrijgen zijn. Ik ga met hem in gesprek en verneem tot mijn schrik dat er een behoorlijk grote handel in doping is tussen Nederland en het oosten daarvan. Zijn anabolen koopt hij normaal gesproken van Nederlandse personen die zich wel eens in de Gunda Niemann Stirnemann-halle ophouden. “Aber, Namen nennen wir natürlich nicht, weil der Handel dann weg ist”. Ik vraag hem waarom hij die producten gebruikt, daarop trekt hij zijn schouders omhoog en antwoord hij mij met de vraag waarom ik niets gebruik, aangezien ik hem verteld had dat ik schaatswedstrijden rijd en hij mijn beentjes wat dun vindt.
xRedStar
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor jbda92 » vr Mrt 06, 2009 15:31

http://wlommers.hyves.nl/profiel/

Je kan zijn profiel alleen zien als je een hyves account hebt en daarmee inlogt.
Maar hier is dus te lezen dat hij geboren is op 27-6-1991, en dus al HA1 zou moeten zijn??
jbda92
Toeschouwer
Toeschouwer

Berichtdoor xRedStar » vr Mrt 06, 2009 15:32

jbda92 schreef:http://wlommers.hyves.nl/profiel/

Je kan zijn profiel alleen zien als je een hyves account hebt en daarmee inlogt.
Maar hier is dus te lezen dat hij geboren is op 27-6-1991, en dus al HA1 zou moeten zijn??

Woonplaats purmerend? :shock:
xRedStar
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Willem_H » vr Mrt 06, 2009 15:36

er kunnen ook nog altijd meer mensen dezelfde naam hebben hoor... dus als je denkt slim te zijn zorg dan ook dat je het echt bent... :?

Dat is een andere wesley lommers!!
Willem Holleeder is er niks bij!
Willem_H
Toeschouwer
Toeschouwer

Berichtdoor MartijnBlaas » vr Mrt 06, 2009 16:50

jbda92 schreef:http://wlommers.hyves.nl/profiel/

Niemand weet er veel over maar ik kan je 1 ding wel vertellen:

Dit is niet Wesley Lommers
Gebruikers-avatar
MartijnBlaas
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor pureskater » vr Mrt 06, 2009 17:03

nee dit is zeker geen wesley lommers.
pureskater
5e plaats
5e plaats

Berichtdoor Oxylus » vr Mrt 06, 2009 17:44

Oxylus
Bronzen medaille
Bronzen medaille

Berichtdoor xRedStar » vr Mrt 06, 2009 17:53

Oxylus schreef:Wie is dit dan?
http://dominique254.hyves.nl/?ref=sr

Dat is wel DE Dominique
xRedStar
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Lammert » vr Mrt 06, 2009 18:16

Oxylus schreef:Wie is dit dan?
http://dominique254.hyves.nl/?ref=sr

Hé kijk, op die pagina komen de rapperts uit Arnhem ook weer opduiken. Wat een toeval!
Gebruikers-avatar
Lammert
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Flip » vr Mrt 06, 2009 18:19

Oxylus schreef:
Willem_H schreef:Al blijft het gissen wat er werkelijk aan de hand is... Flip heeft in 1 ding gelijk... je moet niet zeggen dat het niet KAN gebeuren... in USA is voor beide 'geruchten' aan een spraakmakende zaak geweest:

http://www.tbo.com/news/metro/MGBMDX2Y5BF.html

James Gahan admitted giving the synthetic testosterone and human growth hormone to his son, Corey, a champion in-line skater, who was banned from the sport, for at least two years, beginning in 2003, when the boy was 13.

http://sportsillustrated.cnn.com/more/news/2001/08/31/almonte_14_ap/

SANTO DOMINGO, Dominican Republic (AP) -- Little League pitcher Danny Almonte is no longer perfect -- because he's no longer 12.

The boy who dominated the Little League World Series with his 70 mph fastballs was ruled ineligible Friday after government records experts determined he actually is 14, and that birth certificates showing he was two years younger were false.

Ah Flip heeft een kloontje van zichzelf gecreeerd.

Kom jij nou maar met bewijzen of er ijs op mars is
Flip
Toeschouwer
Toeschouwer

Berichtdoor Lisan » vr Mrt 06, 2009 19:01

Laten we om de kwaliteit van de discussie te behouden niet meer man-op-man aanvallen inzetten.
Gebruikers-avatar
Lisan
Moderator
Moderator

Berichtdoor leenstrafan » vr Mrt 06, 2009 19:42

Ja precies, iemand die net nieuw is kan ook interessante berichten posten, maar een groot deel is pure speculatie. Er is zeker iets aan de hand, maar wat het is, zullen we niet weten totdat de KNSB met een verklaring komt.
De één is fan van marathonschaatsen; ik ben fan van Marrit-on-schaatsen.
Gebruikers-avatar
leenstrafan
Zilveren medaille
Zilveren medaille

Berichtdoor SprintMaster » vr Mrt 06, 2009 20:12

Het lijkt me dat de KNSB niet sterk staat in de zaak die nu speelt. Anders hadden ze wel vertelt wat er aan de hand is.
SprintMaster
Zilveren medaille
Zilveren medaille

Berichtdoor xRedStar » vr Mrt 06, 2009 20:28

SprintMaster schreef:Het lijkt me dat de KNSB niet sterk staat in de zaak die nu speelt. Anders hadden ze wel vertelt wat er aan de hand is.

Tuurlijk niet, je mag niet zomaar alles naar buiten brengen. Het verhaal moet eerst van beide kanten worden beoordeeld.. het is wel zo netjes van de KNSB om te wachten, wat het echt is, of wat de echte straf is, voor ze het naar buiten brengen. Anders heb je veel te veel pers voordat er over gepraat is..
xRedStar
4e plaats
4e plaats

Berichtdoor Thijs K » vr Mrt 06, 2009 20:59

xRedStar schreef:Tuurlijk niet, je mag niet zomaar alles naar buiten brengen. Het verhaal moet eerst van beide kanten worden beoordeeld.. het is wel zo netjes van de KNSB om te wachten, wat het echt is, of wat de echte straf is, voor ze het naar buiten brengen. Anders heb je veel te veel pers voordat er over gepraat is..

Dat gebeurt anders in het wielrennen nooit, maar dat terzijde.
Thijs K
4e plaats
4e plaats

VorigeVolgende

Terug naar Lange baan