Oxylus schreef:Ah Flip heeft een kloontje van zichzelf gecreeerd.
nej hoor... ik ben geen Flip... Een admin mag dat verifieren als je dat graag wilt. Ik meng me niet graag in dergelijke discussies dus vandaar een kloon. Maar zoalng ik geen beschuldigingen maak zie ik geen problemen tegen een kloon hebben!!
Wellicht zijn sommigen hard voor ze... wellicht roepen ze dat over zichzelf af. En als er mensen praten over 'ze' dan weet ieder mens met enige kennis van het gedrag van deze familie dat het dan voornamelijk over de ouders gaat!! Dat hoeft er niet telkens bijgezegd te worden wat mij betreft!
En ik kan me weinig redenen voor de geest halen om geschorst te worden EN dat je tijden geschrapt worden... In het internationale doping regelement staat zelfs dat resultaten pas geschrapt worden NAdat het geconstateerd is... tenzij er een bekentenis is of de aanwijzingen sterk genoeg zijn om resultaten van eerder ook te schrappen! Maar alle (andere) redenen die mij voor de geest komen daar kun je de jongen zelf waarschijnlijk niet op afrekenen... Zelfs voor eventueel onsportief gedrag kun je geschorst worden maar niet met terugwerkende kracht!
Tenslotte: als het allemaal wel mee zou vallen dan was dat al lang naar buiten gebracht want de internationale fora en websites maken ook al melding van de zaak... en alle betrokkenen zullen weten dat als het niet zo erg was dan kan er een hoop schade worden voorkomen door eerder een mededeling te doen.
En roddelen is menselijk. Wat er in de wandelgangen gezegd wordt mag ook best op een forum staan. Achter iemand zijn rug om praten vindt ik nog minder netjes dan het openbaar doen. ALS ze nu de behoefte hebben om te reageren dan hebben ze tenminste de kans. Dat kan in de wandelgangen niet!
(tenslotte hoop ik van harte dat het geen leeftijdsfraude betreft... want als zijn europese relay titel wordt afgenomen dan zijn er nog 2 goede jongens die een mooie titel verliezen!!)
owja... en nu moet ik nog zeggen dat we maar moeten afwachten natuurlijk!