leenstrafan schreef:Er zijn een twee mogelijkheden:
1) De KNSB heeft een foutje gemaakt.
2) Wesley is na het verliezen van zijn titel op het NK Supersprint door zijn vader uit woede.....
a) uitgeschreven bij de KNSB.
b) aangegeven bij de KNSB op de door papa zelf toegediende doping.
c) vermoord.¹
Wat mij betreft zijn alle mogelijkheden ongeveer even waarschijnlijk.
Voetnoten:
¹ Op een startlijst staan is nog geen teken van leven!

Lisan schreef:leenstrafan schreef:Er zijn een twee mogelijkheden:
2) Wesley is na het verliezen van zijn titel op het NK Supersprint door zijn vader uit woede.....
c) vermoord.¹
Voetnoten:
3) Hij heeft per direct een andere nationaliteit aangenomen en valt niet meer onder de SARA lijsten van de KNSB.
Als we dan toch aan het speculeren zijn

41O schreef:Haha goede theorieenmaar toch als je , je uitschrijft blijven je tijden die je dat seizoen gereden hebt staan? ik vind het allemaal erg vreemd en ga dus maar voor theorie c

Die van Wesley ook. Alleen niet in SARA.GlobeskaterIJshaas schreef:ja er is wel doping in schaatsen geweest..Kotyuga is 2 jaar geschorst geweest door doping gebruik..
in Osta staan al zijn tijden nog wel..

leenstrafan schreef:Er zijn een twee mogelijkheden:
c) vermoord.¹
Voetnoten:

Reitse schreef:Nou... Karakter van Wesley kan ook nog wel beetje bijgeschaafd worden. Vorig jaar bij NK Junioren in Kardinge was hij nou niet direct toonbeeld van respectvol rijder t.o.v. zijn tegenstanders.
Maar goed, het blijft vreemd dat hij ineens weg is. Misschien dat iemand uit omgeving Deventer wat meer weet?

EN op de jury!!Regenboog schreef:Lieve help, wat een drama om die arme jongen. Ik heb echt met hem te doen. En wat betreft het geschreeuw van paps: hij is een aparte, maar doet het wel openlijk. Ik ken genoeg ouders die op een heel subtiele, maar net zo indringende manier druk uitoefenen op de schaatsprestaties van hun kinderen.

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten